خبر فوری

محکومیت پرسپولیس در پرونده علیرضا بیرانوند/ خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان به خاطر شکایت مرتضی تبریزی

هرمزبان – باشگاه پرسپولیس باید مطالبات علیرضا بیرانوند را به صورت کامل پرداخت کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، علیرضا بیرانوند تخفیفی در خصوص مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس نخواهد داد. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته وضعیت در خصوص پرونده طلب علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس را تایید کرد. پس از اینکه کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ 24 میلیارد و 201 میلیون ریال محکوم کرد، باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را نسبت به این رای اعلام کرد و پرونده به کمیته استیناف رفت اما رای در کمیته استیناف نیز تایید و به سود دروازه‌بان سابق سرخپوشان صادر شد.
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند ضمن تایید این خبر گفت: به رغم اینکه در جلسه‌ای با مجید صدری و واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم که بیرانوند دریافت این مبلغ تخفیف بدهد و باشگاه پرسپولیس هم اعتراضی نداشته باشد اما پس از این جلسه باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را درکمیته استیناف مطرح کرد و ما نیز ضمن دفاع، اعتراض خودمان را عنوان کردیم.
سلیمانی در مورد اینکه آیا با وجود تایید رای بیرانوند حاضر است تخفیف بدهد، گفت: بیرانوند در آن زمان گفت به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم و حاضرم تخفیف بدهم. حالا در شرایط فعلی این مبلغ تایید شده و باشگاه پرسپولیس شانس بزرگی را از دست داد. الان به هیچ عنوان جای تخفیف وجود ندارد چون به ما احترام نگذاشتند و بر خلاف توافق انجام شده عمل کردند. میزان مطالبات بیرانوند حدود 2میلیارد و 420میلیون تومان است که حدود 150میلیون تومان هم هزینه دادرسی به آن اضافه می‌شود.
البته به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس اعتراضی به حکم جدید کمیته استیناف نخواهد داشت. درنهایت کمیته های استیناف و تعیین وضعیت فدراسیون در مورد میزان طلب علیرضا بیرانوند حکم خود را اعلام کردند و طبق اعلام وکیل بیرانوند، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ حدود 2 میلیارد و 420 میلیون تومان به علاوه 150 میلیون تومان هزینه دادرسی محکوم شد. این رای درحالی اعلام شده که طبق اخبار دریافتی از باشگاه، مدارک بسیار متناقضی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که رسیدگی به آن ها وقت زیادی می برد به طوری که بخش حقوقی باشگاه نیز نمی داند بالاخره بیرانوند از باشگاه طلبکار است یا بدهکار!
نامه هایی که بین مدیریت باشگاه در زمان عرب و انصاری فرد و همین طور رسول پناه بین باشگاه و بیرانوند رد و بدل شده که نمی توان از نظر حقوقی در مورد آن ها تصمیم قطعی گرفت اما هرچه هست با مدارک موجود درنهایت کمیته استیناف از ادعای وکیل بیرانوند برای دریافت مبلغ 6 میلیارد تومان به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 420 میلیون تومان از سوی باشگاه حکم داد و باشگاه هم دیگر تمایلی به ادامه این پرونده فرسایشی نخواهد داشت.

– مهاجم سابق استقلال بابت مطالباتش علیه این باشگاه حکم گرفته است. اگر استقلال مطالبات مرتضی تبریزی به اضافه خسارت دیرکرد پرداخت پولش را ندهد، نمی تواند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. مرتضی تبریزی بعد از 2 فصل حضور در استقلال در پایان لیگ نوزدهم از این تیم جدا شد و برای لیگ بیستم با گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد. مرتضی تبریزی هنگام جدایی از استقلال قصد داشت با مدیران باشگاه بر سر مطالباتش توافق کند که با بی تفاوتی مدیران وقت استقلال روبرو شد.
او حالا از استقلال شکایت کرده و بابت پرداخت مطالباتش و همچنین جریمه دیرکرد آن حکم گرفته و به نوعی آبی ها را با دردسر بزرگی روبرو کرده است. با این شرایط اگر استقلال نتواند رضایت تبریزی را جلب کند و پول او را پرداخت کند، از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود و پروانه حرفه ای این باشگاه  از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باطل می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید