خبر فوری

پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۱۷ شهریور / اصلاح شاخص تا چه محدوده‌ای ادامه‌دار است؟

امروز بازار سهام با روندی نزولی رو به رو شد و شاخص افت نسبتا گسترده‌ای را تجربه کرد. احتمال ادامه روند ریزشی از هفته گذشته در بازار وجود داشت و در هفته جاری این سومین روزی است که بورس با عرضه شاخص‌سازان و شاخص کل مواجه می‌شود. روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، امروز بازار سهام با روندی نزولی رو به رو شد و شاخص افت نسبتا گسترده‌ای را تجربه کرد. احتمال ادامه روند ریزشی از هفته گذشته در بازار وجود داشت و در هفته جاری این سومین روزی است که بورس با عرضه شاخص‌سازان و شاخص کل مواجه می‌شود. روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

برای بازار امروز نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بود: بازار کماکان با روند نوسانی ادامه مسیر خواهد داد. همچنین در سهام شاخص‌ساز و به طور خاص گروه‌های دلاری بازار، با توجه به انتظارات کاهشی (هر چند اندک)، کماکان استقبال پایداری توسط معامله‌گران صورت نمی‌گیرد. گروه پالایشی البته با حمایت‌های دولتی وضعیت نسبی با ثبات‌تری دارد.

میرزایی در بخش دیگری گفت: همچنین انتظار می‌رود استقبال بازار کماکان به سمت گروه‌های کوچک و تورمی باشد که از آن جمله می‌توان به گروه‌های دارویی، غذایی و زراعت اشاره نمود. همچنین بازی بزرگان پس از شکست مقاومت ۱۶۰۰ شروع خواهد شد.

امروز هم با افزایش نرخ برخی از محصولات کشاورزی این احتمال می‌رفت که تغییراتی در گروه زراعتی وقندی با توجه به افزایش نرخ در این محصولات شکل بگیرد اما کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که اگر قرار است تغییری رخ دهد بعد از اصلاح بازار و در بلند مدت این اتفاق خواهد افتاد.

درباره روند بازار سهام در روزهای آینده هم علیرضا تاجبر، کارشناس بازار سرمایه به تجارت‌نیوز گفت: باید معاملات هفته آینده و جا به جایی سهم‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر اصلاح زمانی شاخص ادامه‌دار خواهد بود اما فشار فروش و عرضه در بازار عمیق نخواهد بود.

وی همچنین درباره روند شاخص هم گفت: شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد با حمایت رو به رو می‌شود و در روزهای آینده هم در کانال یک میلیون و ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید