خبر فوری

رونمایی از مجموعه اشعار استاد سیدرضا موید

رونمایی از کتاب مجموعه کامل اشعار استاد سیدرضا موید، امروز، ۱۵ شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام‌ محمد قمی در حرم مطهر رضوی (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آئین رونمایی از «دیوان موید» با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این رونمایی که باهدف تجلیل از چهره ماندگار و بی‌نظیر استاد سید رضا موید و رونمایی از دیوان ایشان برنامه‌ریزی شده بود، شاعران و مداحان برجسته همچون استاد شفق، استاد موید و کلامی زنجانی حضور داشتند.

این مجموعه فاخر که تألیف استاد سیدرضا موید است، توسط بنیاد دعبل خزاعی و با مشارکت مجمع شاعران اهل‌بیت (ع) و جمعی از فعالان عرصه شعر آئینی، اساتید و همت ویژه جواد هاشمی (تربت) طراحی و در قالب سه جلد باکیفیت نفیس به چاپ رسیده و پس از رونمایی جهت بهره‌برداری در اختیار علاقه‌مندان و در بازار عرضه خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید