خبر فوری

شیمبا، حردانی، سلمانی و جلالی؛ بازیکنان مورد نظر مجیدی

هرمزبان – سرمربی تیم استقلال نام 4 بازیکن مورد نظر خود را برای حضور در استقلال اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مجیدی نام بازیکنانی که می خواهد را فاش کرد. فرهاد مجیدی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال اعلام کرد لوسیانو پریرا (شیمبا)، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را می‌خواهد و از باشگاه استقلال خواسته که برای جذب این بازیکنان اقدام کند. سرمربی استقلال اعلام کرد که در صورت جذب 4 بازیکن مورد نظرش، تمامی اهداف نقل و انتقالاتی اش محقق شده است.
تمرینات استقلال با وجود همه حواشی و اتفاقات این چند وقت اخیر، امروز برگزار شد. فرهاد مجیدی، سرمربی آبی ها در حاشیه این تمرین در گفت و گو با خبرنگاران از شرایط تیمش صحبت کرد؛ شرایطی که به نظر می رسد مورد رضایت اوست چرا که کمتر دیده بودیم در این چند وقت اخیر مجیدی این گونه از مدیریت باشگاه تشکر کند.
من از مدیریت باشگاه، آقای مددی و آقای ملکیان تشکر می کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و امیر حسین زاده را ثبت کردیم و با 4 بازیکن دیگر هم توافق نهایی صورت گرفته و انشالله تشریف می آورند دفتر باشگاه تا با آنها قرارداد امضا کنیم. وی در مورد حواشی به وجود آمده در خصوص جواد زرینچه و کناره گیری او در فاصله ای کوتاه پس از انتخابش به عنوان سرپرست گفت: من شخصا آقای زرینچه را خیلی دوست دارم. سال اولی که به استقلال آمدم ایشان به عنوان کاپیتان حضور داشتند. چند روز پیش آقای ملکیان با من صحبت کردند و گفتند که می خواهند آقای زرینچه را به عنوان سرپرست انتخاب کنند که من خیلی هم استقبال کردم. آقای زرینچه را در باشگاه دیدم، خیلی هم جلسه خوبی بود اما بعدا نمی دانم چه شد که ایشان چنین تصمیمی را گرفتند.
سرمربی استقلال در خصوص ادامه همکاری با فرزاد مجیدی در این شرایط تاکید کرد: واقعا از فرزاد یک تشکر ویژه می کنم. او فصل گذشته خیلی به من کمک کرد. او از فرزندان باشگاه استقلال است. برای ما پست و مقام فرقی نمی کند و در خدمت باشگاه استقلال هستیم. فرزاد این فصل هم در کنار ما خواهد بود و پست و مقام هم برایش مهم نیست.
مجیدی با تاکید به این موضوع که در مورد قایدی خودخواهی نکرد گفت: یک واقعیتی را من بگویم که هیچ مربی نمی خواهد که بهترین بازیکن خود را از دست بدهد. مهدی نه تنها بهترین بازیکن من بود بلکه از نظر اخلاقی هم برای من بهترین بود. مهدی قلب من بود و در واقع قلبم را از من جدا کردند. در مورد او نمی توانستم خودخواهی کنم. به هرحال فوتبالیست جوانی است و یک پیشنهاد خوب از کشور خارجی دریافت کرده است. به هر حال فوتبالیست ها هم باید زندگی آینده شان را تامین کنند. در دوبی با مهدی صحبت کردم و دیدم که روحیاتش به گونه ای است که دوست دارد در امارات و تیم الاهلی بازی کند. من هم نخواستم که خودخواه باشم و بگویم که نه مهدی حتما باید در استقلال باشی. 
او یک بازیکن تاثیر گذار برای ما بود و در جلساتم با هیئت مدیره می گفتم که جانشین برای مهدی در فوتبال ایران نمی توانیم پیدا کنیم. به نظر من او بهترین وینگر فوتبال ماست و مثل مهدی اصلا در فوتبال مان نداریم. اختلاف سنی زیادی باهم نداریم و من واقعا دوستش دارم و عین بردارم است. بدون مهدی سخت است اما آینده او را در نظر گرفتم و این انتقال از نظر مالی برای باشگاه هم خیلی خوب بود و توانست یکسری از بدهی های را از این طریق حل کند. شناخت خوبی از باشگاه الاهلی دارم و در این باشگاه بازی کرده ام و با آنها قهرمان امارات شده ام؛ آدم های خیلی مثبتی در این باشگاه هستند و برای مهدی در الاهلی آرزوی موفقیت می کنم. این را به هواداران می گویم که مهدی بازهم قلب و روحش با استقلال است و هیچ وقت او را از استقلال جدا نمی دانم.
اگر این 4 بازیکنی که با آنها توافق نهایی شده به ما اضافه شوند من فکر می کنم که تمام نفراتی که مدنظرم بوده جذب شده اند. با توجه به قراری که به خاطر فروش قایدی گذاشته ایم باشگاه به من تعهد کتبی داده که دو بازیکن خارجی در این پست به تیم اضافه شود. 
شیمبا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی بازیکنان مد نظر من هستند که حردانی با فولاد قرارداد دارد و از آقای مددی خواهش کردم که نامه بزنند و به صورت قانونی درخواست مان را ارائه کنند. سه بازیکن دیگر قرارداد ندارند و انتقالشان 90 درصد قطعی شده است. موضوع رشید مظاهری بستگی به او و باشگاه دارد. من در این قضیه دخالتی نمی کنم ولی گلری که جذب شد (رضایی) با نظر من بود و اعتقاد زیادی به او دارم و معتقدم که گلر آینده تیم ملی خواهد بود. 
باشگاه پیشنهادات خوبی به بازیکنان داده است. بازیکن وقتی قرارداد 5 میلیارد تومانی باشگاه و 2 میلیارد تومان هم خارج از باشگاه را رد می کند من اجازه نمی دهم که یک ریال بیشتر بدهند. مسائل مالی مهم است اما بازیکن باید به عشق هوادارهم بیاید. من اجازه نمی دهم بازیکنی بیاید که فقط مسائل مالی برایش مهم باشد. هر بازیکنی که ناراحت است می تواند امضا نکند و نیاید. ولی اگر قرار است صحبت از عشق و تعصب می شود باید در قرارداد هم آن را رعایت کنند. من از باشگاه خواستم تا مبلغ قرارداد را از این بالاتر نبرد. از همین بازیکنان می توانید بپرسید من شخصاً در جلسه بودم و با آنها شفاف صحبت کردم چون احساس کردم که هیچ چیزی بهتر از صداقت نیست. مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌ پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور و ریگی همه قراردادشان یکسان است. برای بازیکنی شرایط ما را می پذیرد امضا می کند و من نمی گذارم که بازیکن برای باشگاه شرط بگذارد. هر کسی ناراحت است می تواند برود خانه اش!

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید