خبر فوری

ورود محموله‌های کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی هرمزگان به مراکز درمانی استان

هرمزبان – دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: در ادامه تحقق کمک های ۸ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان به مراکز درمانی استان صبح امروز اولین و دومین سری این کمک ها بعد از ورود به مرکز استان به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تحویل داده شد.

پیام رضایی ظهر امروز (۹ شهریورماه) در این رابطه اظهار کرد: این کمک ها شامل  تخت آی سی یو، پایه سرم، میز غذاخوری بیمار،  کمد کنار تخت، تخت بستری مکانیکی، دستگاه نبولایزر، دستگاه فشارسنج، دستگاه الکتروکاردیوگرافی، دستگاه مانیتور، میله آویز سرم،  ترالی نبولایزر،  ترالی اورژانس و دیگر اقلام بود که صبح امروز تحویل ستاد مرکزی پیشگیری از کرونا استان شد.

وی افزود: ورود این کمک ها به استان همچنان  ادامه دارد و در روزهای آینده نیز شاهد رسیدن دیگر اقلام مورد نیاز مراکز درمانی به استان خواهیم بود.

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان ادامه داد: این کمک ها با پیگیری ها و ممارست اتاق بازرگانی هرمزگان با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی استان و با حمایت ها و کمک های اتاق بازرگانی ایران محقق شده است.

رضایی تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان اتاق بازگانی هرمزگان و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی بیش از ۳۰ میلیارد تومان در قالب های مختلف به مراکز درمانی استان کمک کرده اند و این کمک ها تا قطع شدن زنجیره کامل این بیماری در استان همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید