خبر فوری

تمامی ظرفیت‌های پزشکی و بهداشتی ارتش در هرمزگان برای مقابله با کرونا پای کار است

هرمزبان – فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح برای سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون در کنار مدافعان سلامت در وزارت بهداشت حضور دارند.

دریادار دوم آریا شفقت رودسری صبح امروز (۲۵ مردادماه) در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت خانم حکیمه شب روا در بندرعباس، افزود:  همه ظرفیت‌های پزشکی و بهداشتی ارتش در استان هرمزگان برای مقابله کرونا پای کار است.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ نفر در این مرکز واکسینه می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح از روزهای آغازین شیوع کرونا در کشور وارد عرصه همکاری با وزارت بهداشت شدند و در استان هرمزگان نیز علاوه بر افزایش تخت‌های پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیروهای مسلح، همزمان با آغاز واکسیناسیون، نیروهای مسلح نیز مراکزی در سراسر کشور راه اندازی کردند.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با قدردانی از کادر درمان نیروهای مسلح عنوان کرد: در استان هرمزگان نیز مرکز واکسیناسیون شهیده حکیمه شبروا به همت نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی ارتش راه اندازی شد که مردم هرمزگان طبق اعلام شرایط وزارت بهداشت می‌توانند با حضور در این مرکز در ۵ ایستگاه فرآیند واکسینه شدن را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مرکز واکسیناسیون شهیده حکیمه شبروا روزانه حدود ۴۰۰ نفر از مردم واکسینه می‌شوند و تاکنون بیش از ۷ هزار نفر واکسینه شده اند، اضافه کرد: نیروهای مسلح برای سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون در کنار مدافعان سلامت در وزارت بهداشت حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید