خبر فوری

بخشی از ۴ میلیون مسکن وعده داده شده به فرهنگیان اختصاص می‌یابد

تهران- هرمزبان – وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در توییتی نوشت: با حمایت‌های رییس جمهور و طبق قول ایشان، بخشی از چهار میلیون مسکن وعده داده شده به مردم، به فرهنگیان اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، حسین باغگلی روز شنبه با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود نوشته است: حمایت شخص رئیس جمهور از آموزش و پرورش، مطالبه طولانی مدت خانواده و تربیت است.

آیت الله رئیسی به من اطمینان دادند که این پشتیبانی وجود خواهد داشت و قول دادند که از چهار میلیون مسکن وعده داده شده به مردم، بخش مشخصی به فرهنگیان اختصاص داده خواهد شد.

حمایت رئیس‌جمهور از آموزش‌وپرورش مطالبه خانواده و تربیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، حسین باغگلی متولد سال ۱۳۵۷ مشهد و دارای مدرک دکتری علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی مدارس عام المنتفعه امام رضا (ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه های آموزشی و تربیتی است.

رییس دولت سیزدهم ۲۰ مرداد ماه فهرست پیشنهادی وزرای خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است.  

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید