خبر فوری

کلاس های آموزشی بانوان در شهرستان میناب افزایش یابد

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : کلاس های آموزشی بانوان در شهرستان میناب افزایش یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علیرضا پاکدامن در حاشیه بازدید از کانون بانوان حدیث شهرستان میناب ضمن اظهار رضایت از برگزاری دوره های آموزشی این کانون تصریح کرد : برگزاری چنین کلاس هایی در توانمند سازی بانوان و ایجاد زمینه های اشتغال پایدار در شهرستان مفید است .

نمانده عالی دولت در شهرستان میناب افزود : بانوان می توانند با فراگیری این آموزش ها نسبت به اشتغال کارآمد و بهره برداری خود اهتمام و در جهت کسب در آمد بیشتر خانوار فعال تر باشند .

وی  افزود : کلاس ها از وضعیت فیزیکی خوبی برخوردار نیستند و اظهار امیدواری کرد : با اختصاص بودجه خاص بتوانیم نسبت بهبود اوضاع اقدام نمایم .

 مدیر داخلی کانون بانوان حدیث نیز تصریح کرد : دوره‏های آموزشی دراین کانون توسط اساتید مجرب انجام می شود.

وی گفت : هفتاد دو نفر از بانوان در شش ماهه اول سال در دوره های خیاطی ، گلدوزی ،کیف دوزی ،نقش حنا ، کمک های اولیه و تابلو فرش شرکت کرده اند .

فروزان عقایدی افزود: بانوان مذکور می توانند پس از اتمام این دوره، شروع به کار و فعالیت کنند و تولیدات خود را به فروش رسانند.

 وی همچنین خاطر نشان کرد : کارآموزان می توانند با مراجعه به صندوق کار آفرینی امید از تسهیلات این صندوق برخوردار شوند.

این مدیر مسئول در پایان گفت : دروه های جدید در رشته های گلدوزی ، خیاطی و کمک های اولیه به زودی شروع می شود .
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941000

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید