خبر فوری

آرشیو برچسب: نماز جمعه بندرعباس

حجت الاسلام عبادی زاده : امروز روز واقعی استکبار ستیزی برای ملت ایران شد / تقدیر از حضور باشگاه مردم بندرعباس در راهپیمایی 13 آبان

حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز از حضور باشگاه مردم بندرعباس در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد و گفت: امروز روز واقعی استکبار ستیزی برای ملت ایران شد.

ادامه خبر »

حجت السالام عبادی زاده: اجازه تضعیف حرکت تاریخ ساز پیاده روی اربعین را ندهیم

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده گفت: امروز دشمن می‌خواهد حرکت تاریخ ساز پیاده روی اربعین را تضعیف کند و ما نباید این اجازه را به آنان بدهیم.

ادامه خبر »

«فرهنگ انتظار» فرهنگ مقاومت و ایثار است/ باور به ظهور در وجود انسان انگیزه و ایمان می‌آفریند

امام جمعه بندرعباس گفت: فرهنگ انتظار فرهنگ مقاومت و ایثار است و باور داشتن به ظهور سبب تقویت امید و انگیزه در وجود جامعه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: فرهنگ انتظار در وجود …

ادامه خبر »

قرآن سرمایه ای برای همیشه تاریخ بشریت است

هرمزبان:بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر عمل به دستورات قرآن و با بیان اینکه سعادت انسان در عمل به این دستورات است، گفت: قرآن سرمایه ای برای همیشه تاریخ بشریت است.

ادامه خبر »

شیعیان جهان قدردان سرمایه‌های بزرگی چون امیرالمومنین(ع) باشند

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس با اشاره به تائید ویژگی‌های حضرت علی(ع) در منابع اهل سنت گفت: شیعیان جهان قدردان سرمایه‌های بزرگی چون امیرالمومنین(ع) باشند.

ادامه خبر »

حضور بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم در نماز جمعه بندرعباس

هرمزبان:بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم المهدی و هرمزآل با حضور در نماز جمعه بندرعباس با امام جمعه موقت بندرعباس گفت‌وگو کردند.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی: مسئولان قوانین صادراتی را ساده تر کنند

هرمزبان:نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن روز صادرات(29مهرماه) گفت: مسئولان بایستی قوانین صادراتی را ساده تر کنند.

ادامه خبر »

حجت الاسلام تقوی: مذاکره با آمریکا زمینه ساز نفوذ دشمن در کشور می شود

هرمزبان:امام جمعه موقت بندرعباس گفت: کسی که دم از مذاکره با آمریکا بزند مشروعیت سیاسی و انقلابی خود را از دست می دهد.

ادامه خبر »

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:باید مراقب چموشی ها و شرارت های امریکا بود

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همانگونه که رهبری فرمودند امریکا غیر قابل اعتماد است و باید با حواس جمع مراقب چموشی ها و شرارت هایش بود.

ادامه خبر »