خبر فوری

آرشیو برچسب: منطقه آزاد قشم

سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی در قشم افتتاح شد

هرمزبان – آیین افتتاح سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

ادامه خبر »

برگزاری هشتمین مرحله آغاز به کار پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در شهر لافت و روستاهای گورزین، طولا و حمیری

هرمزبان – هشتمین مرحله آغاز به کار پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در شهر لافت و روستاهای گورزین، طولا و حمیری با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

ادامه خبر »

پیوستن جزیره قشم به زنجیره تولید محصولات فولادی کشور/ توسعه صنایع بزرگ قشم با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال

پیوستن جزیره قشم به زنجیره تولید محصولات فولادی کشور/ توسعه صنایع بزرگ قشم با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال

هرمزبان – رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از کلنگ زنی یک شرکت تولید ورق استیل با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۱۸۰۰ نیروی بومی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ادامه خبر »

حجت الله عبدالملکی : پل خلیج فارس در راستای راهبرد جهانی کردن مناطق آزاد احداث می شود / تمام ملاحظات زیست محیطی پل خلیج فارس رعایت شده است

حجت الله عبدالملکی : پل خلیج فارس در راستای راهبرد جهانی کردن مناطق آزاد احداث می شود / تمام ملاحظات زیست محیطی پل خلیج فارس رعایت شده است

هرمزبان – حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور گفت: عملیات اجرایی پروژه عظیم پل خلیج فارس با توجه ویژه آیت الله رییسی، رییس جمهوری و در راستای عملیاتی کردن راهبرد جهانی کردن مناطق آزاد کشور، امروز و پس از سال ها وقفه مجددا آغاز شد.

ادامه خبر »

احمد مرادی: 1500 میلیارد تومان تضییع بیت المال در منطقه آزاد قشم

احمد مرادی

هرمزبان – احمد مرادی در نشست خبری با موضوع فساد های صورت گرفته در منطقه آزاد قشم بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ ، از تضییع هزار و پانصد میلیارد تومانی بیت المال خبر داد.

ادامه خبر »

«مومنی» دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور شد

طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، حمیدرضا مومنی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با صدور حکمی مهندس حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی …

ادامه خبر »

جزییات سوءقصد به جان مدیرعامل منطقه آزاد قشم از زبان دادستان

دادستان قشم به بیان برخی جزییات سوءقصد مسلحانه به جان مومنی و زخمی شدن آنان پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، رضا صفایی امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اعلام سوء قصد به خودروی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مجروح شدن وی و مدیر تشریفات این سازمان، دستورات لازم برای دستگیری عامل یا …

ادامه خبر »

استفاده از ظرفیت های قشم برای برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی

هرمزبان - وزیر ورزش و جوانان در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وی، بر ضرورت برنامه ریزی برای استفاده هدفمند از امکانات موجود و ظرفیت های طبیعی جزیره در جهت برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی تاکید کرد.

ادامه خبر »

دومین نشست شورای هماهنگی اقدامات پسا کرونا منطقه آزاد قشم برگزار شد

هرمزبان - دومین نشست شورای هماهنگی اقدامات پسا کرونا منطقه آزاد قشم شامگاه یکشنبه با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم، معاونین و جمعی از مدیران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

ادامه خبر »

طرح بازدیدهای میدانی مدیریت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم کلید خورد

منطقه آزاد قشم | آغاز بازدیدهای میدانی مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری

هرمزبان:مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز طرح بازدیدهای میدانی اماکن تاریخی و مراکز گردشگری جزیره با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری، مواریث فرهنگی و صنایع دستی به منظور توسعه و ارتقا کیفیت این خدمات خبر داد.

ادامه خبر »

برندینگ ورزشی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده در سمیناری که شنبه شب با حضور مهدی مهدوی کیا و اعضا و بازیکنان آکادمی کیا در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد، گفت: استان سیستان و بلوچستان با ورزش کبدی و شهرستان قوچان در شمال شرق کشور نیز با برند سازی کشتی چوخه …

ادامه خبر »

محمد احسان شرقی: آغاز ثبت نام واگذاری زمین در سایت 98 هکتاری شهر قشم

هرمزبان:مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ثبت نام واگذاری زمین در سایت 98 هکتاری شهر قشم در قالب ایجاد شرکت های تعاونی خبر داد.

ادامه خبر »

محمداحسان شرقی: 350هزار مترمربع از اراضی ملی منطقه آزاد قشم رفع تصرف شد

هرمزبان:مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از آزاد سازی 350 هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در محدوده طرح پل خلیج فارس حوالی بندر تاریخی لافت، خبر داد.

ادامه خبر »

حمیدرضا مومنی:منطقه آزاد قشم آماده ورود به شرایط پسا تحریم است

هرمزبان:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای، گفت: منطقه آزاد قشم با برنامه ریزی قبلی، خود را آماده ورود به شرایط پسا تحریم و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری در عرصه های بین المللی کرده است.

ادامه خبر »

مسئول غرفه عفاف و حجاب ششمین نمایشگاه قرآنی قشم: استقبال از دوخت رایگان چادر

هرمزبان: مسئول غرفه عفاف و حجاب ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم گفت: دوخت رایگان چادر در غرفه عفاف و حجاب این نمایشگاه با استقبال خود بازدیدکنندگان مواجه شده است.

ادامه خبر »