خبر فوری

آرشیو برچسب: دانشگاه آزاد اسلامی

پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد قشم تجهیز شد

قشم- هرمزبان – رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: در صورت تامین واکسن از سوی شبکه بهداشت و درمان قشم، پایگاه واکسیناسیون عمومی دانشگاه آزاد با ۶ باجه مجهز آماده تزریق واکسن به مردم جزیره قشم است. دکتر حمید رستمی جاز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مرکز با تعیین مکان و تامین نیروی تخصصی آماده ارایه خدمات …

ادامه خبر »

معلم رسالت تعلیم و تربیت را به دوش می‌کشد

تهران- هرمزبان – رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در خلقت بشری و در تمام جوامع اساسی‌ترین کار، تعلیم و تربیت افراد است و معلم است که این رسالت را به دوش می‌کشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده در پیامی به مناسبت فرارسیدن …

ادامه خبر »

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

هرمزبان – پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امروز(دوشنبه) همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سال جدید رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، پورتال جدید این دانشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و …

ادامه خبر »

پل موقت جگین بشاگرد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

هرمزبان – پُل جگین در شهرستان بشاگرد روز دوشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، همتی استاندار هرمزگان، رییسی نماینده شرق استان و جمعی از مسئولین استانی به بهره برداری رسید. مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در مراسم بهره برداری ازاین پل گفت: این پل خرپایی با ۶۰ متر طول و پنج و نیم متر عرض ظرفیت باربری ۷ …

ادامه خبر »

اعلام روش مصاحبه دوره دکترای تخصصی ۹۹ دانشگاه آزاد

هرمزبان - ستاد برگزاری مصاحبه دوره دکتری مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای نحوه و چگونگی انجام مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ را اعلام کرد.

ادامه خبر »

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

هرمزبان - دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان روز پنجشنبه باصدور بیانیه‌ای توهین به ساخت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

ادامه خبر »

تشکیل «کمیته فرهنگ و فضای مجازی» با مشارکت اساتید و دانشجویان

هرمزبان - سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تشکیل «کمیته فرهنگ و فضای مجازی» با مشارکت اساتید، دانشجویان و فعالان فضای مجازی را از ملزومات بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری در حوزه فضای مجازی دانست.

ادامه خبر »

محمد مهدی طهرانچی: دانشگاه آزاد شهریه‌ها را کاهش می‌دهد

هرمزبان - رئیس دانشگاه آزاد با تشریح جزئیات محاسبه شهریه دانشجویان در ترم تحصیلی آینده، گفت: در مدل جدیدی که طراحی شده، شهریه پایه دانشجویان در سرجمع کاهش می یابد.

ادامه خبر »

خبر خوش رئیس دانشگاه آزاد برای ورودی‌های جدید

هرمزبان - رئیس دانشگاه آزاد گفت:اگر داوطلبان تا قبل از ۱۵ شهریور براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند و پس از آن در دانشگاه سراسری قبول شوند، می توانند هزینه ترم اول دانشگاه آزاد را ندهند.

ادامه خبر »

راهکار دانشگاه آزاد برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی دفاع از پایان نامه

دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش هزینه های دفاع از پایان نامه های دانشجویی

هرمزبان: رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزادی اسلامی گفت: دانشگاه آزاد برنامه ریزی پژوهشی را به نحوی انجام میدهد که دانشجویان قادر باشند در موعد مقرر دفاع خود را انجام دهند. وی افزود: نظام کنترل کیفی بر کارهای تحقیقی پایان نامه های دانشجویی، از طریق داوری این مقالات در مجلات دانشگاه اعمال می شود.

ادامه خبر »