خبر فوری

آرشیو برچسب: حجت الاسلام اکبری

حجت الاسلام اکبری: لزوم تکیه بر آموزش محوری درجهت توانمندسازی دستگاه قضایی / کیفی سازی علمی قضات به رشد سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی می انجامد

حجت الاسلام اکبری گفت:ارتقاء شاخص های دانش کاربردی و بالا بردن آموزش و تخصص در کنار بهبود و رشد دانش نظری و همچنین کیفیت سازی علمی کارکنان قضایی به روند روبه رشد سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی کمک دو چندانی خواهد کرد.

ادامه خبر »

حجت الاسلام علی اکبری:معرفی برترین های سی ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم درهرمزگان

هرمزبان:معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت : نتایج رقابت 219 خواهر و برادر در سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اعلام و نفرهای برتر معرفی شدند.

ادامه خبر »

تسریع در روند رسیدگی ها و جلوگیری از اطاله دادرسی

هرمزبان: حجت الاسلام و المسلمین اکبری بر تقویت برنامه ریزی، تلاش و نظارت برعملکردها به منظور کاهش روند اطاله دادرسی و آمار ورودی پرونده های قضایی در محاکم استان هرمزگان تاکید کرد.

ادامه خبر »

رئیس کل دادگستری هرمزگان:نیروی انتظامی بازوی ولایت است

هرمزبان:رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به وظیفه خطیر تامین نظم و امنیت که بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی بازوی ولایت است.

ادامه خبر »

رئیس کل دادگستری هرمزگان:دستگیری 7 نفر از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی

هرمزبان:حجت‌الاسلام اکبری از دستگیری 7 نفر از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان خبرداد و گفت: این افراد بیش از 10 میلیارد ریال اموال بیت المال را تضییع کرده‌اند.

ادامه خبر »