خبر فوری

آرشیو برچسب: تدبیر و امید

پایان سفرهای پر برکت کاروان تدبیر و امید با شروعی متفاوت/ سفر 72 مدیر ارشد به نقاط مختلف در هفته گذشته

در سفری که دکتر روحانی به خوزستان داشت و وزرای کشور، راه و شهرسازی، نفت و نیرو وی را همراهی می کردند از سه طرح توسعه در میدان های نفتی در غرب کارون، طرح آبرسانی به هفت شهر و 50 روستا در استان، مرکز CTC راه آهن تهران- اهواز و پایانه مرزی شلمچه افتتاح و بهره برداری شد.همچنین طرح های …

ادامه خبر »

دولت یازدهم برای بهبود کیفیت بنزین و خودکفایی چه کرده است؟

با اجرای ناقص طرح هدفمندی یارانه ها و نگاه نه چندان مثبت مدیران ارشد وزارت نفت نسبت به بنزین تولید شده در پتروشیمی ها روند رو به رشد تولید بنزین در داخل کشور متوقف شد.

ادامه خبر »

تا چه اندازه از خدمات دولت‌مردان تدبیر و امید در شهرستان خود رضایت دارید؟

همراهان هرمزبان سلام ضمن تبریک هفته دولت به مسئولین دلسوز و کارمندان محترم، از شما برای شرکت در نظرسنجی هرمزبان دعوت می شود. سوال: تا چه اندازه از خدمات دولت‌مردان تدبیر و امید در شهرستان خود رضایت دارید؟ ۱. خیلی زیاد ۲ زیاد ۳. متوسط ۴. کم ۵. خیلی کم عدد گزینه مورد نظرتان را پس از نام شهرستان خود …

ادامه خبر »

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به سازمان های مردم نهاد دارد

هرمزبان:مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه و حمایتی خاصی نسبت به سازمان های مردم نهاد دارد.

ادامه خبر »

استاندار هرمزگان: همگرایی و وحدت در هرمزگان در دولت تدبیر و امید تقویت شده است

هرمزبان:استاندار هرمزگان با بیان اینکه استفاده از نیروهای کارآمد اهل سنت در مناصب مدیریتی از جمله اقدامات موثر در تقویت همگرایی در استان محسوب می شود، گفت: این کار در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

ادامه خبر »