خبر فوری

آرشیو برچسب: امام جمعه قشم

حجت الاسلام حاجبی : روسیاهی‌های پهلوی قابل تطهیر نیست

هرمزبان –حجت الاسلام حاجبی امام جمعه قشم با یادآوری جنایت ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ توسط عمال رژیم پهلوی، تاکید کرد: روسیاهی‌های رژیم پهلوی قابل تطهیر نیست.

ادامه خبر »

حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی : نهج البلاغه حضرت علی (ع) کم تر از معجزه نیست

امیرالمومنین علی علیه السلام

هرمزبان – حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در خطبه های امروز نماز جمعه گفت : نهج البلاغه حضرت علی (ع) کم تر از معجزه نیست.

ادامه خبر »

امام جمه قشم در شب شعر دفاع مقدس: از ظرفیت شعر در قالب بیان مشکلات جامعه استفاده شود

امام جمه قشم در شب شعر دفاع مقدس: از ظرفیت شعر در قالب بیان مشکلات جامعه استفاده شود

هرمزبان – امام جمه قشم در شب شعر دفاع مقدس گفت: شاعران سرزمین آب و آفتاب باید از ظرفیت‌ شعر در قالب بیان مشکلات جامعه، فعالیت هایی نیز داشته باشند.

ادامه خبر »

حجت الاسلام روح الله معصومی : دفاع مقدس امتداد اربعین حسینی است

حجت الاسلام روح الله معصومی : دفاع مقدس امتداد اربعین حسینی است

هرمزبان – حجت الاسلام روح الله معصومی امام جمعه موقت قشم گفت: دفاع مقدس امتداد اربعین حسینی است و هشت سال جنگ تحمیلی دستاوردهای بسیاری برای نظام اسلامی داشته است

ادامه خبر »

امام جمعه قشم: معضل گرانی و چند قیمتی میوه و تره‌بار در قشم رفع شود

هرمزبان - امام جمعه قشم گفت: مردم جزیره قشم با معظل گرانی و چند نرخی بودن میوه و تره‌بار دست و پنجه نرم می‌کنند و لازم است مسوولان به این امر ورود جدی کنند.

ادامه خبر »

سند همکاری ایران و چین انحصار آمریکا-اروپا را در هم شکست

امام جمعه قشم گفت: سند همکاری ایران و چین نشان داد جهان تنها به آمریکا و اروپا منحصر نمی‌شود و شرق آسیا و دیگر کشورها نیز از طرفیت‌های قابل توجهی برخوردار هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: در درستی سند همکاری ایران و …

ادامه خبر »

لزوم پرهیز ستاد ملی کرونا از نگاه تک بُعدی/ «مدیریت» سفر به قشم باید جایگزین «ممنوعیت»ها بشود

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم گفت: جزیره قشم نیازمند تصمیمی جامع با در نظر گرفتن تمامی زوایای مسئله از سوی ستاد ملی کرونا است که از مجرای آن ورود مسافران کنترل شده به این جزیره ممکن باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: عدم …

ادامه خبر »

منطقه آزاد قشم از خانواده شهدا عذرخواهی کرد

سازمان منطقه آزاد قشم در پی برخی اعتراضات به بیانیه اول این سازمان در مقایسه سوءقصد به جان مدیرعامل آن، بیانیه دومی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، صدور بیانیه سازمان منطقه آزاد قشم در واکنش به سوء قصد صورت گرفته نسبت به عالیترین مقام این سازمان به دلیل استفاده از برخی واژه‌ها و جملات موجب …

ادامه خبر »

درخشش فجر انقلاب بر ۱۴ نگین خلیج فارس/ جزیره‌نشینان در بهار انقلاب گل کاشتند

مردم جزایر چهارده‌گانه خلیج فارس در ۲۲ بهمن ۹۹ علیرغم محدودیت‌های کرونایی، چهل و دومین بهار انقلاب را شکوهمندانه گرامی داشتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، استان هرمزگان در گستره آب‌های خلیج نیلگون همیشه فارس ۱۴ جزیره را به مثابه نگینی بر انگشتری دارد. مردم جزایر چهارده‌گانه استان هرمزگان امروز در ۲۲ بهمن‌ماه علیرغم محدودیت‌های کرونایی در …

ادامه خبر »

برگزاری مراسم محرم در قشم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

هرمزبان - امام جمعه قشم گفت: مراسم محرم امسال در جزیره قشم، طبق دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعیین شده است، برگزار می شود.

ادامه خبر »

حجت الاسلام رضا جوکار: دیپلماسی اقتدار را باید از رهبر معظم انقلاب آموخت

هرمزبان:امام جمعه قشم گفت: سخنرانی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب٬ نشان از دیپلماسی اقتدار بود و مسئولان باید از معظم له نحوه ایستادگی مقابل مستکبران را بیاموزند.

ادامه خبر »

حجت الاسلام رضا جوکار:شورای اداره اماکن حرمین شریفین تشکیل شود

هرمزبان:امام جمعه قشم با اشاره به حوادث ناگوار حج امسال، تاکید کرد: باید شورایی برای اداره اماکن اسلامی حرمین شریفین تشکیل و راه چاره ای برای بی تدبیری های حکومت سعودی اندیشیده شود.

ادامه خبر »

امام جمعه قشم: پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام هفته آینده وارد استان هرمزگان می‌شوند

هرمزبان: امام جمعه قشم گفت: پیکر ۹ شهید گمنام در هفته آینده وارد استان هرمزگان می‌شود که ۲ شهید در لارک و پیکر۲ شهید غواص دیگر نیز بنا به درخواست مردم جزیره هنگام، برای خاکسپاری در آن جزیره تشییع می‌شود.

ادامه خبر »

امام جمعه شهرستان قشم: مبارزه با استکبار تعطیلی بردار نیست/مرکز دائمی فرهنگی قرآنی در قشم ایجاد شود

هرمزبان:امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به مفید بودن برگزاری نمایشگاه‌های قرآن در کشور ، بر تلاش مسئولان برای ایجاد مرکز دائمی فرهنگی و قرآنی در جزیره قشم تاکید کرد.

ادامه خبر »

امام جمعه قشم : تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز نظام را رعایت کرد

هرمزبان:امام جمعه قشم گفت: دولت تدبیر و امید و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با امانتداری، شجاعت، اخلاص و با حفظ کامل خطوط قرمز نظام، مذاکرات هسته ای را پیش بردند.

ادامه خبر »