خبر فوری

آرشیو برچسب: ابوذر مهدی نخعی

جشن عاطفه های شهرستان میناب + تصاویر

جشن عاطفه های شهرستان میناب + تصاویر

هرمزبان: مراسم جشن عاطفه های شهرستان میناب بصورت نمادین و با حضور ابوذر مهدی نخعی فرماندار، امیر مهدی حسینی معاون پرورشی آموزش و پرورش و دیگر مسئولین، در دبستان سمیه برگزار شد. عکاس: مهدی کمالی

ادامه خبر »

دانش آموزان مینابی عاطفه ها را تقسیم کردند

هرمزبان: فرماندار ویژه شهرستان میناب در جشن عاطفه ها:جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی: بهره‌برداری از شهرک‌های صنعتی از الزامات توسعه میناب است

هرمزبان:فرماندار میناب گفت: بهره برداری از شهرکهای صنعتی از الزامات توسعه اقتصادی شهرستان میناب در سال اقتصاد مقاومتی است.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی: تعیین هزار و ۴۰۰ بازرس انتخاباتی در هرمزگان

هرمزبان:رئیس هیئت بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: در برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هزار و ۴۰۰ بازرس در شعبه های اخذ رای استان کار بازرسی و نظارت بر انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی: مردم تخلفات انتخاباتی هرمزگان را به هیأت‌های بازرسی پیامک کنند

هرمزبان:رئیس هیئت بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی، مراتب را به منظور رسیدگی از طریق پیامک به هیئت‌های بازرسی گزارش کنند.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی:ریشه بسیاری از موارد فساد اداری عدم آگاهی و جهل به قانون است

هرمزبان:مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری هرمزگان گفت: ریشه بسیاری از موارد فساد اداری در عدم آگاهی و جهل به قانون است که در این زمینه کارکنان ستادی وظیفه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را دارند.

ادامه خبر »