سایر حوزه ها

سایر حوزه های اجتماعی

جلیل رحیمی جهان آبادی: نسل‌کشی فلسطینیان، رژیم صهیونیستی را پای میز محاکمه لاهه کشاند

هرمزبان –جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به بررسی پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم جنایتکار اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری که امروز دومین جلسه آن برگزار شد، گفت: آفریقای جنوبی زخم خورده آپارتاید و تبعیض نژادی بوده، بیش از هر کشوری به معنای نسل کشی و ظلم نژادی واقف است و آثار روحی و روانی آن را به …

ادامه خبر »

حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در کمیسیون آموزش مجلس

هرمزبان – سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در جلسه امروز این کمیسیون و ارائه برنامه ریزی های این سازمان برای سال 1401 خبر داد.

ادامه خبر »

نامه سرگشاده خانواده شهید شهسوار بهرامی خطاب به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب

هرمزبان - خانواده شهید شهسوار بهرامی پس از درگذشت مادر بزرگوارشان، طی نامه ای سرگشاده مراتب نارضایتی و گله مندی خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب بیان کردند.

ادامه خبر »

خبر خوش رئیس دانشگاه آزاد برای ورودی‌های جدید

هرمزبان - رئیس دانشگاه آزاد گفت:اگر داوطلبان تا قبل از ۱۵ شهریور براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند و پس از آن در دانشگاه سراسری قبول شوند، می توانند هزینه ترم اول دانشگاه آزاد را ندهند.

ادامه خبر »

حجت‌الاسلام برقراری: خبرنگاری رسالتی قرآنی است

هرمزبان: حجت الاسلام محمدباقر برقراری خبرنگاری را شغلی مقدس دانست و افزود: خبر هر اندازه مهم، تاثیرگذار، امیدوار کننده و انرژی دهنده باشد، ارزش خبر و خبرنگاری بالاتر می رود و جامعه را به سمت و سوی ایده آل و قله های پیشرفت و کمال سوق می دهد.

ادامه خبر »

ضرورت توجه به واقع گرایی در پی ریزی تمدن نوین اسلامی

هرمزبان:گروه اندیشه ــ ابراهیم دادجو با تأکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی بر پایه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و این دو بر علوم انسانی اسلامی متوقف هستند، به تبیین اهمیت واقع‌گرایی در علوم انسانی و علوم طبیعی پرداخت.

ادامه خبر »

سوء استفاده برخی شرکت‌های دانش بنیان از تسهیلات و معافیت‌ها

هرمزبان:مدیرگروه مهندسی، فیزیک و نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به سوءاستفاده برخی شرکت‌ها از تسهیلات و معافیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان که نابجا رخت دانش‌بنیانی بر تن می‌کنند، گفت: برخی از این شرکت‌ها صرفاً از مهندسی معکوس بهره‌برداری کرده و فقط قطعاتی از دستگاه‌های مشابه خارجی را کپی‌برداری کرده و به عنوان محصول دانش‌بنیان عرضه می‌کنند.

ادامه خبر »

فارس چهارمین استان کم‌بارش کشور؛ برداشت اضافه از منابع آب فارس

هرمزبان:استان‌ هرمزگان با 74.4 درصد، کرمان با 68.2 درصد، سیستان و بلوچستان با 66.5 درصد و استان فارس با 65.1 درصد بیشترین میزان کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته‌اند.

ادامه خبر »

آیا نمی‌توان فتوا داد و تکلیف تلگرام را مشخص کرد؟ / تسلط شبکه‌ای به نام تلگرام، بر کل ذهن فکر مسلمانان حرام نیست؟ / چه بسا با یک حکم حکومتی مثل تحریم تنباکو باید سراغ آن برویم

هرمزبان:رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر آموزش دانش شبکه‌های اجتماعی در میان روحانیون بر نقش جدی حوزه‌های علمیه در بازمهندسی نظام جامع سایبری جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

ادامه خبر »

اعلام تسلیت و همدردی با بازماندگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج/ استانداردسازی ناوگان هوایی کشور در دستور کار قرار گیرد

هرمزبان:رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج، گفت: با توجه به تکرار گاه به گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت‌های آن با سرعت هرچه بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

ادامه خبر »

بی‌راهه‌های «صفه» جان می‌گیرد

هرمزبان:فرمانده ارشد نجات در ارتفاع و کوهستان اصفهان با اشاره به ایمن‌سازی مسیرهای کوه صفه گفت: حوادث معدودی که رخ می‌دهد مربوط به بی‌راهه‌هایی است که برخی شهروندان اقدام به گذر از آن‌ها می‌کنند.

ادامه خبر »

حقوق مسافر، فراموش شده ایرلاین‌ها

هرمزبان:پس از دروغ دوم و توهین دیگر به شعور مردم، بازى دیگر ایرلاین شروع مى شود و تابلوى گیت سوار شدن به هواپیما روشن مى شود و ملت را جهت سوار کردن به صف مى کنند تا زمان بگذرد و مردم ساکت شوند.

ادامه خبر »