ویژه

قتل، آدم ربایی و پاره کردن لاله گوش دختران خردسال؛ پنجه‌های خون آلود «سلطان»

هرمزبان:پرونده زن مطلقه معروف به «سلطان» که تاکنون به ۱۲ فقره کودک ربایی در شهر‌های مختلف کشور، سرقت طلا‌های دختران خردسال و قتل اعتراف کرده است در حالی روی میز قضات شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرار گرفت که بررسی‌های بیشتر با صدور دستورات ویژه قضایی برای کشف جرایم احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.

ادامه خبر »

۲۰۱۹؛ سال ناامیدی ملت‌ها از دولت‌ها

هرمزبان:تا ساعاتی دیگر مردم در نقاط مختلف جهان،در حالی فرا رسیدن سال نو میلادی و ورود به دهه سوم سده ۲۱ میلادی را جشن می گیرند که قطعا برخی از تحولات و رویداهای رخ داد در سال ۲۰۱۹ اثرات جدی بر زندگی اجتماعی و شخصی آنها گذاشته است و سال جدید نیز وارث تبعات برخی از این اتفاقات خواهد بود.

ادامه خبر »

شلاق، تبعید و یک قرن زندان برای «دشداشه پوش‌های مسلح»

هرمزبان:قضات دیوان عالی کشور، رای صادر شده از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی درباره عاملان سرقت‌های مسلحانه از مغازه‌های مشهد را درحالی به اتفاق آرا تایید کردند که مجرمان معروف به «دشداشه پوش‌های مسلح» به تحمل زندان‌های طویل المدت، تبعید و شلاق محکوم شده بودند.

ادامه خبر »

«ممنوعیت بازداشت افراد به منظور جمع‌آوری ادله» در هفته‌ای که گذشت

هرمزبان:تاکید رییس قوه قضاییه بر ممنوعیت بازداشت افراد به منظور جمع‌آوری ادله، صدور حکم برائت برای ۶ متهم پرونده شرکت نیشکر هفت تپه، برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه (ماده ۱۸۷) و اعتراضات وارده به این آزمون و ... از مهمترین اخبار حقوقی هفته گذشته بود.

ادامه خبر »

راز جنایت تگزاسی مرد نقابدار

هرمزبان:پژو سوار نقابداری که با شلیک تگزاسی در مشهد، جوان ۲۵ ساله‌ای را به قتل رسانده بود، شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شد و راز این جنایت وحشتناک را فاش کرد.

ادامه خبر »

از بازار جهانی نفت چه خبر؟

هرمزبان:میانگین ماهانه قیمت سبد نفتی اوپک در ماه نوامبر ۲۰۱۹، تحت تاثیر افزایش حجم خرید در بازار فیزیکی و بالا رفتن سطح اختلاف قیمت‌ها که بیش‌تر به دلیل تقاضای چشمگیر به ویژه از سوی خریداران فعال در بازار آسیا و بالا رفتن درصد بهره‌برداری از پالایشگاه‌ها در اکثر نقاط جهان برای تامین تقاضای زمستان بود، با سه دلار در هر بشکه افزایش به بالاترین رشد ماهانه قیمت از آوریل ۲۰۱۹ و قیمت ۶۲.۹۴ دلار در هر بشکه رسید.

ادامه خبر »

گمنامی جانبازان ویژه‌ای که هر روز شهید می‌شوند

هرمزبان:هر نوع نادیده گرفتن جانبازان خاص یا شرایط ویژه غفلت نابخشودنی از سوی مسئولینی است که پرونده‌های این افراد را در اختیار دارند اما سال‌ها از آنان و مشکلاتشان سراغی نمی‌گیرد.

ادامه خبر »

پدر مقتول با یک صلوات از خون خواهی فرزندش گذشت

هرمزبان:مردی که جوان ۲۴ ساله‌ای را در یک نزاع غافلگیرانه وحشتناک به قتل رسانده بود، در حالی پای چوبه‌دار دچار شوک شد که پدر مقتول نه تنها مبلغ میلیاردی برای اعلام رضایت را نپذیرفت بلکه به پاس خون شهدا فقط با یک صلوات از خون خواهی فرزندش گذشت.

ادامه خبر »

اوقات خوش آن بود که با «چای» به سر شد!

هرمزبان:پاییز است و حال و هوای نوشیدن چای وسوسه‌ای دلپذیر در دل می‌اندازد. چای که دیر زمانی است در قفسه‌های خانه‌ی هر ایرانی جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده و مصرف چند وعده‌ی آن از ملزومات روزانه‌ی بسیاری از مردم محسوب می‌شود، به نظر می‌آید که پس از آب، دومین نوشیدنی حیات بخش تلقی شده است!

ادامه خبر »