خبر فوری

اختصاص بیش از13میلیارد تومان اعتبار به طرح های اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمدرضا آران  رئیس بسیج سازندگی هرمزگان  گفت : این میزان اعتبار تا پایان سال باید به هزار و 90 طرح پرداخت شود.  
وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال با پرداخت تسهیلات 4 هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شود.  
رئیس بسیج سازندگی هرمزگان گفت: پرورش شتر مرغ ، ماکیان ، آبزیان ، بلدرچین ، مرغ بومی ، کشت داربستی ، علوفه های هیدروپونیک ، پرورش زنبور عسل ، تولید قارچ و صنایع تبدیلی از جمله طرح هایی است که به آنها تسهیلات پرداخت می شود.  
رئیس بسیج سازندگی هرمزگان گفت : برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی این تسهیلات از سقف سه میلیون تا 30 میلیون تومان با سود 16 درصد به متقاضیان اعطا می شود .  
آران افزود : متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به مجموعه بسیج سازندگی در شهرستان ها مراجعه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید