خبر فوری

تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی آموزشی در مدارس بستک

هرمزبان:سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک خواستار تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی آموزشی در مدارس شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علاء الدین عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران مدارس متوسطه دوم، با اشاره به توانمندسازی معلمان در برنامه‌های آموزشی و پرورشی، اظهار داشت: مدیران در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و با جلب مشارکت اولیاء و بانشاط کردن فضای مدرسه باید به توسعه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان توجه ویژه نشان داده شود.

وی با تأکید بر متناسب سازی رشته‌های تحصیلی با بازار کار خواستار تشکیل کمیته‌های کیفیت بخشی آموزشی و انجام کارها به صورت تیمی در مدارس و فراهم ساختن زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان توسط مدیران شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بستک با بیان شناسایی توانمندی‌های مدیران، معلمان و ایجاد فضای همدلی و شنیدن مشکلات مدارس خاطر نشان کرد: تشکیل کارگاه‌های تخصصی در مدارس می‌تواند به ارتقای بیشترکیفیت آموزشی در این شهرستان کمک کند.

عزیزی همچنین اضافه کرد: شهرستان بستک در سال تحصیلی 95-94 دارای 18 مدرسه متوسطه نظری، 4 هنرستان فنی و حرفه‌ای و 3 هنرستان کاردانش می‌باشد و تعداد دانش‌آموزان پایه دوم و سوم متوسطه براساس آخرین آمار، 1592 نفر می‌باشد که از این تعداد 1269نفر در متوسطه نظری، 177نفر در فنی و حرفه‌ای و 146نفر در کاردانش تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 394993

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید