خبر فوری

اقتصادمقاومتی سنگر مستحکم کشور در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری درهمایش اقتصاد مقاومتی در شهر صائین قلعه با اشاره به تاثیرات روزافزون رسانه هادر ابعاد مختلف زندگی افزود: شکل دهی به نحوه زندگی و جهت دهی فرهنگی از طریق نفوذ در افکار عمومی برجسته ترین نقش رسانه ها است.

وی با تاکید بر نقش و تأثیرات متفاوت فضای مجازی تصریح کرد: مخاطبان تحت تاثیر تنوع و جذابیت فضای مجازی به شکل نامحسوسی دچار تغییر ذائقه و سبک زندگی میشوند و لابی صهیونیستی که حاکم بر بخش اعظمی از فضای رسانه ای دنیاست با برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه درصدد تاثیرگذاری در فرهنگ و باورهای دینی و مذهبی اقشار مختلف مردم کشورمان است که همین مسئله هوشیاری همگانی را در افزایش سواد رسانه ای می طلبد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نا امیدی دشمنان را در عرصه های مختلف مقابله با انقلاب اسلامی موجب روی آوردن نظام سلطه به حوزه اقتصاد دانست و افزود:پس از بحران آفرینی های مختلف در عرصه جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف، امروز تحمیل فشارهای اقتصادی بمنظور ایجاد نارضایتی و بحران های اجتماعی در دستور کار جبهه معاند نظام اسلامی قرار دارد و رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاستهای۲۴گانه اقتصاد مقاومتی کشورمان را در برابر این جنگ علنی بیمه کرده اند که تلاش برای اجرایی شدن این سیاستها از طرف مسئولین، سرمایه گذاران و مردم لازم و ضروری است.

صفری  مطالبه گری صحیح، هم افزایی و وحدت، مبارزه با پدیده قاچاق و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی را از مهمترین راهکارهای توفیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: رسانه استانی در همین راستا برنامه های گوناگونی را تولید و پخش می نماید که نمونه بارز آن برنامه ساخت وطن و معرفی الگوهای موفق تولید و کارآفرینی در برنامه های مختلف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی ظرفیت های بالفعل و بالقوه کشاورزی، صنعتی، معادن و گردشگری را از محورهای برنامه سازی رسانه استانی اعلام کرد و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان در نه ماهه سالجاریبیش از۲۴هزار دقیقه برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی تولید و پخش نموده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید