خبر فوری

برگزاری نخستین کارگاه هنری «شب عکس بستک»

هرمزبان:نخستین کارگاه هنری «شب عکس بستک» با حضور اعضا انجمن عکاسان شهرستان برگزار و از آثار عکاسی استاد سعادت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کاظم قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غرب هرمزگان اظهار داشت: پس از شکل‌گیری انجمن عکاسان بستک در رویکردی جدید این انجمن برنامه‌های هنری خود را به اداره ارشاد ارائه کرد تا در کارگروهی ویژه این برنامه‌ها نقد و بررسی شود.

وی اضافه کرد: شب‌های عکس بستک با هدف نقد و بررسی عکس‌های اعضای انجمن به صورت دوره‌ای برگزار و آخرین آثار هنری هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان بستک از ظرفیت‌های خوبی در زمینه عکاسی برخوردار است که وجود ده‌ها هنرمند عکاس می‌تواند به توسعه این هنر در شهرستان کمک کند.

قاسم‌زاده همچنین تصریح کرد: توسعه هنر عکاسی در دیگر مناطق شهرستان نیز در دستور کار داریم که با استفاده از توان عکاسان حرفه‌ای شهرستان می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در تشریح برنامه‌های آینده انجمن عکاسان بستک گفت: برگزاری تورهای عکاسی استانی و منطقه‌ای، راه‌اندازی سایت انجمن عکاسی شهرستان، برگزاری شب‌های عکس به صورت ماهانه، برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و فراهم کردن زمینه حضور هنرمندان عکاس در جشنواره‌های استانی، ملی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌های انجمن عکاسان بستک است که در آینده به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ شب عکس بستک با نمایش آثاری از استاد بردیا سعادت و همچنین آثار هنرمندان عکاس بخش مرکزی بستک، بخش کوخردهرنگ و بخش جناح ادامه پیدا کرد و حکم رئیس انجمن عکاسان بستک به سبحان جامه‌دار داده شد.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 394992

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید