خبر فوری

جسد جوان کرمانی از لابه‎لای صخره‌های ساحل جزیره هرمز کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جوان 25 ساله اهل شهرستان سیرجان استان کرمان که روز جمعه در منطقه گردشگرى جزیره هرمز غرق شده بود به همت کارآگاهان زبده جناحى قشم و گروه غواصى قشم و بندرعباس کشف شد.

شهریار سعیدی که عصر روز جمعه به اتفاق دو تن از دوستان خود براى دیدن از جاذبه‌های گردشگری هرمز به این جزیره سفر کرده بود هنگام شنا کردن در ساحل خاک سرخ غرق شد که عصر روز یکشنبه پس از تلاش‌های فراوان از سوی تعدادی از غواصان زبده قشم و بندرعباس از لابه‎لای صخره‌های ساحل جزیره هرمز کشف شد.

این فرد به‌همراه دو تن از همراهان خود در حوالى ساعت 23 جمعه شب در منطقه معدن گلک (خاک سرخ) براى شنا کردن به دریا مى‌زنند که متاسفانه شهریار به‌علت جزر آب غرق شد و جسد وى تا عصر روز گذشته مفقود بود و تیم غواصى قشم و بندرعباس جستجوى خود را برای یافتن جنازه وی آغاز کردند.

این منطقه از جزیره هرمز به‌علت سرعت بالای آب دریا در زمان جزر و مد، محل مناسبی برای شنا کردن نیست، به‌همین دلیل توصیه می‌شود هموطنان گرامی دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید