خبر فوری

تشریح برنامه های کتابخانه های مساجد هرمزگان در هفته کتاب

هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان برنامه های کتابخانه های مساجد این استان در هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: برنامه های متعددی طی این هفته در کانون های مساجد اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس با اشاره به فعالیت 171 کتابخانه در مساجد استان، عنوان کرد: 145 باب از این کتابخانه ها مخزن دار و 126 باب نیز با عنوان کتابخانه باز شبستان می باشند.

وی به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه های مساجد استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: نشست کتابداران و نویسندگان استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های مساجد و بازدید از کتابخانه های مجوز دار از شاخص ترین برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام پهلوانی، افتتاح کتابخانه های جدید و اعطای مجوز به آنها، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «انسان 250 ساله» بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره زندگی سیاسی مبارزاتی معصومین(علیهم السلام)» را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد.

وی اضافه کرد: رونمایی از کتاب «سجده های آسمانی» با تیراژ سه هزار جلد اثر حجت الاسلام بهزاد پودات شاعر و نویسنده هرمزگانی و همچنین رونمایی از کتاب های سجاده خورشید 3 و 4 مجموعه سخنرانی ها و مقالات دوره های سوم و چهارم کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) بخش دیگر از برنامه های هفته کتاب کتابخانه های مساجد است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، برگزاری همایش هفته کتاب و کتابخوانی و تجلیل از کتابداران نمونه و فعالان عرصه کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

وی اظهار کرد: عضویت رایگان در کتابخانه های مساجد، برگزاری مسابقه پیامکی کتابخوانی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میناب از کتاب «فاطمه، الگوی دختر مسلمان»، غبارروبی کتابخانه های مساجد و اهدای کتاب به آنها از دیگر برنامه های این هفته است. 
منبع: خبرگزاری شبستان
(لینک)
کد خبر: 394987

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید