خبر فوری

علاقه مندی رمز موفقیتم بود/بازسازی تجهیزات سهم تیم از مدال آوری را افزایش می دهد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، سوگند رحمانی بانوی کماندار کیش و عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی که در رقابتهای تیراندازی با کمان بانکوک تایلند موفق به کسب مدال طلا شد با عنوان قهرمانی به خانه بازگشت .
وی روز شنبه پس از بازگشت از رقابتهای تیراندازی با کمان تایلند در ورود به کیش علاقه مندی را یکی از راه های موفقیت در هر کار عنوان کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیر بودن و جدیت از دیگر راههای طی کردن پله های موفقیت است .
وی با بیان اینکه در این رشته دو سال و نیم فعالیت جدی کرده ام گفت : کسب یک مدال نقره ویک طلا حاصل زحمات من در طول این مدت بوده است .
این بانوی کماندار کشور به رقابتهای که قرار است در اواخر بهمن ماه جاری در لاس وگاس آمریکا برگزار شود گفت : برای کسب موفقیت در این رقابت باید با تمام توان و جدی تر تلاش کنم چرا که سطح رقابت ها بسیار بالا است .
عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشور حضور در اردوهای پیش از اعزام را بسیار ضروری خواند و افزود : تمرین های خود را با جدیت دنبال می کنم .
وی در مورد امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره کیش اظهار کرد : در کیش استعداد های زیادی داریم اما وسایل و امکانات آن قدیمی است که اگر به روز شوند زمینه رشد بیشتر برای ورزشکاران فراهم می شود.
رحمانی از مسئولان خواست تا کمک ها و حمایت های خود را به این رشته افزایش دهند و از نزدیک با وضعیت ورزشکاران آشما شوند و به آنها سرکشی کنند .

* بازسازی تجهیزات سهم تیم تیراندازی با کمان از مدال آوری را افزایش می دهد
رئیس هیات تیراندازی با کمان جزیره کیش نیز در این مراسم به ایرنا گفت: تیم تیراندازی با کمان جزیره کیش یکی از تیم های پر افتخار کشور است که در صحنه های بین المللی مطرح است.
علی خدادای افزود: 5 نفر از ورزشکاران این رشته در کیش عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی هستند .
وی به حمایت های مدیر عامل منطقه آزاد کیش از این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: لیگ کیش همه ساله از لیگ های برتر بوده و مایه افتخار است ، این برنامه همیشگی است و اگر بتوانیم تجهیزات فرسوده را بازسازی کنیم می توانیم در مدال آوری سهم بیشتری داشته باشیم .
خدادادی موفقیت ها و افتخارات بدست آمده را متاثر از حمایت های خوب مسئولان و وجود زیرساختهای ورزشی در جزیره کیش دانست .
وی به مربیان خوب در حال فعالیت هیات تیراندازی با کمان کیش اشاره کرد و به ایرنا گفت: سلیم اف یکی از مربیان بین المللی است که به صورت تخصصی و بنیادی بر روی اعضای تیم فعالیت جدی می کند.
خدادادی افزود: استراتژی این است که کار از رده نونهالان آغاز شود و در ادامه بر روی نوجوانان و در نهایت بزرگسالان متمرکز شود چرا که عقبه تیم را نونهالان و کسانی که برای اولین بار مدال اور شدند تشکیل می دهد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان جزیره کیش گفت: سوگند رحمانی در رقابت های مراکش به دلیل کهنه بودن تجهیزات خود یعنی کمان نتوانست طلا را از آن خود کند اما در تایلند توانست با تلاش مدال طلا را نصیب خود کند.
رحمانی روز شنبه با استقبال مسئولان هیات تیر و کمان کیش به جزیره بازگشت.
بانوی کماندار کشورمان که در مرحله پایانی رقابت های جهانی مراکش مغلوب پریسا روحانیان دیگر ورزشکار تیم ملی کشورمان شده بود و مدال نقره این دور از مسابقات را به خود اختصاص داده بود در مرحله پایانی این رقابت ها در بانکوک تایلند ( 20 آذر ماه ) باپیروزی بر حریفان خود به مدال طلا دست یا فت .
با کسب این مدال برای نخستین بار است که بانوان تیروکمان کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده اند.
قرار است سوگند رحمانی اواخر بهمن ماه در رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان آمریکا که در شهر لاس وگاس برگزار می شود شرکت کند .
1630**1641/ خبرنگار : مریم زبان دان – انتشار دهنده : امیر برزی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید