خبر فوری

رئیس کل دادگستری هرمزگان:نیروی انتظامی بازوی ولایت است

هرمزبان:رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به وظیفه خطیر تامین نظم و امنیت که بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی بازوی ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام محمدصادق اکبری روز شنبه در سومین مرحله دوره بصیرت غیرتمرکزی مدیران در هرمزگان که با حضور مسئولان ارشد نظامی در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آرامش موجود در کشور به برکت خون شهدا و رزمندگان است و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: می توانیم از فتنه های زمان با الهام گرفتن از قرآن و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری عبور کنیم.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: طبق قرآن کریم کسی می تواند رهبر باشد که فردی صالح و دارای بصیرت باشد و جامعه را با امر خداوند هدایت کند تا از مسیر اصلی منحرف نشود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: باید با الهام از قرآن ، توجه به فرمایشات معصومین (ع) و پیروی ازمقام معظم رهبری راه درست را بیابیم و با راه نادرست مبارزه کنیم.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: انسان موجودی اجتماعی است و برای برنامه اجتماعی باید نسبت به شاخص های بصیرت اجتماعی آگاهی داشت.

وی با بیان اینکه بصیرت نور قلب است، ابراز داشت: برای اداره جامعه ای که انسان ها در آن زندگی می کنند باید فردی که دارای صفات حمیده و متمایز از دیگران باشد عهده دار مسئولیت شود.

وی تاکید کرد: اگر یک مدیر نسبت به جامعه پیرامونی خود آگاهی نداشته باشد جامعه دچار آشفتگی و بی نظمی می شود.
منبع: ایرنا / پایگاه خبری پلیس
(لینک)
کد خبر: 394979

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید