خبر فوری

ساخت مدرسه شش کلاسه روستای نخل خین بستک

ماشاءالله قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با تبریک میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و میلاد ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: میراث نبوت را باید پاس بداریم و پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک آن حضرت، وحدت و همدلی را سرلوحه عمل قرار دهیم.

وی به نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه ساز در توسعه عدالت آموزشی تاکید کرد و افزود: تردیدی نیست که خیرین نقش تعیین کننده‌ای در توسعه عدالت آموزشی دارند .آنان با کرامت خویش سهم به سزایی در  پیشرفت کشور دارند.

 قاسمی رشد چشمگیر مشارکت خیرین در سال جاری را ستود و خاطرنشان کرد: بحمدالله پس از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و البته اولین همایش خیرین مدرسه ساز مکران، تحول چشمگیری در مشارکت خیرین مدرسه ساز بوجود آمده است که با همه وجود از همراهی آنان تشکر و قدردانی می کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه 6 کلاسه روستای نخل خین شهرستان بستک اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع،با زیربنای 384 متر مربع توسط خیر ساخته خواهد شد.

قاسمی با تقدیر از تلاش‌های محمد صفری نماینده خیر ابراز امیدواری کرد با همت خیر و اهالی، این پروژه تا مهر ماه 96 آماده بهره برداری شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس نخل خین روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بستک دراستان هرمزگان با 250 نفر جمعیت که جاده آسفالت ارتباطی ندارد و تردد از آن به دشواری انجام می شود و در گذشته عشایر کوچنده بودند، اما در حال حاضر سکونت دائم دارند، شغل اکثریت آنان از گذشته تاکنون  دامداری است و در سال 1393 بنا گفته امام جمعه روستا 7 دانش آموز که از مقطع دبستان به مقطع متوسطه اول راه یافته بودند به دلیل مشکل تردد و نبود فضای آموزشی ترک تحصیل کرده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید