خبر فوری

دبیرستان دکتر حسابی رودان قهرمان رقابت های تنیس روی میز جام وحدت شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از پنجشنبه ایرنا’ رقابت های تنیس روی میز مدارس پسرانه متوسطه اول؛ جام وحدت؛ با حضور 42 ورزشکار در قالب هفت تیم از پنج آموزشگاه شهری در سالن اختصاصی خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید چمران رودان برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان در حاشیه تجلیل از برترین های این رویداد ورزشی اظهار داشت: در این رویداد ورزشی ورزشکاران بصورت تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛ تیم ‘الف’ دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی که با احمدرضا سالاری، محمدجواد جعفری، محمدحسین قاسمی و احمدرضا فرهادی به مصاف حریفان رفته بود؛ قاطعانه از سد حریفان گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
عبدالله عبدی بحرینی افزود: تیم دبیرستان یاران مهدی (عج) که با ابوالفضل نظری، علیرضا اسودی، محمدفاضل درویش زاده و روح الله نجفی در این رقابت ها حاضر شده بود؛ نایب قهرمان شد.
وی خاطر نشان کرد: تیم ‘ب’ آموزشگاه دکترحسابی که با امیررضا محمدی، محمود قدسی، رضا سالاری و مهدی قاسمی به مصاف حریفان رفته بود؛ مقام سوم رقابت های تنیس روی میز جام وحدت را ازآن خود کرد.
عبدی بحرینی اظهار داشت: در بخش انفرادی نیز محمدجواد جعفری و احمدرضا سالاری از تیم ‘الف ‘ دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی به ترتیب اول و دوم شدند.
وی بیان کرد: ابوالفضل نظری از تیم دبیرستان یاران مهدی (عج) و احمدرضا فرهادی از تیم ‘الف’ دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی **انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید