خبر فوری

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در سردشت بشاگرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سرهنگ محمد رضا اکبری فرمانده بهداری و رزمی جنوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : این بیمارستان 32 تختخوابی با هدف کمک وخدمات رسانی به مردم شهرستان توسعه نیافته بشاگرد برپا شده است .
وی افزود : دربخش تخصصی صحرایی بشاگرد 17 پزشک متخصص قلب وعرق، داخلی، زنان وزایمان،اطفال،چشم پزشک،دندانپزشک،اورتوپد به مدت یک هفته برای 40 هزار نفر از ساکنان این شهرستان خدمات پزشکی ارایه می کنند .
 فرمانده بهداری و رزمی جنوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آزمایشگاه،سونوگرافی،رادیولوژی ، داروخانه و 2 اتاق عمل از بخش های بیمارستان صحرایی بشاگرد است .
فرمانده بهداری و رزمی جنوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزینه راه اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی را 600 میلیون تومان عنوان کرد .
شهرستان بشاگرد با 40 هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید