خبر فوری

آسمان حاجی‌آباد تا پنج‌شنبه بارانی می‌ماند‌

هرمزبان:مدیر کل هواشناسی حاجی‌آباد برای آسمان این شهرستان طی ساعات آینده ناآرامی‌ پیش‌بینی کرد و گفت: آسمان حاجی‌آباد تا پنج‌شنبه بارانی می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محسن پورولی ساعاتی پیش در گفت‌وگو با فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه از شب گذشته موج ناپایداری در منطقه شمال هرمزگان رخ داد و وزش باد و باران بیشتر مناطق مختلف شهرستان حاجی‌آباد را در بر گرفت افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تقویت سامانه ناپایدار جوی طی روزهای چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه است.

این مسئول تصریح کرد: سامانه‌ای که از عصر امروز وارد استان می‌شود باعث بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف حاجی‌آباد نیز خواهد شد.

وی افزود: این جو ناپایدار موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع تگرگ در مناطق مستعد کوهستانی و کاهش دما خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه میزان بارندگی در حاجی‌آباد 48 میلی‌متر تاکنون بوده است اظهار داشت: بارش باران در روستاهای توابع از جمله چاه‌تر 48 میلی‌متر، شهر احمدی چهار میلی‌متر، روستای باغات 38 میلی‌متر گزارش و شهر فارغان به علت قطع فیبر نوری هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس نیست.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: دمای هوا در حاجی‌آباد 16 درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی دما 95 درصد است و پیش‌بینی می‌شود این جو ناپایدار تا روزهای آینده ادامه داشته باشد.

حاجی‌آباد به عنوان شمالی‌ترین منطقه هرمزگان از روز گذشته تاکنون شاهد رگبار رعد و برق و باران است و مدارس ابتدایی به علت تصمیم‌گیری مدیریت بحران و ایجاد خطرات احتمالی تعطیل طی امروز تعطیل شد.

شایان ذکر است، شهرستان حاجی‌آباد در مسیر جاده سیرجان قرار گرفته و در 175 کیلومتری بندرعباس واقع شده است.
منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 394947

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید