خبر فوری

پرداخت سه میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال حق بیمه مددجویان میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان ، محمود جاودان مدیر کمیته امداد شهرستان میناب ، پرداخت حق بیمه مددجویان را از خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال عنوان  کرد و گفت : هدف  از بیمه های اجتماعی  این نهاد  سرمایه گذاری برای توانمندسازی مددجویان مورد حمایت است ، که شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرحهای اشتغال است .

وی با اشاره  به اینکه اجرای این طرح در سال ‌های اخیر سبب توانمندسازی و خودکفا شدن مددجویان تحت حمایت شده است ، افزود : از ابتدای سال  جاری بیش ازسه میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال حق بیمه جهت بهره‌ مندی مددجویان از مزایای بیمه‌ تامین اجتماعی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی افزود :  ۶۷۸  زن سرپرست خانوار در سال جاری از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند و این خانواده ها علاوه بر بهره مندی از مزایای دفترچه درمانی از خدمات بازنشستگی ، کار افتادگی و مستمری و سایر مزایا  برخوردار خواهند  شد.

جاودان با بیان اینکه مسکن به عنوان یکی از عوامل توانمندسازی مددجویان مورد توجه کمیته امداد است عنوان کرد :  طی تفاهم نامه ای که با هدف احداث مسکن مناسب در مناطق محروم ، بین کمیته امداد و سپاه پاسداران منعقد شده ، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم و روستایی شهرستان  میناب  احداث خواهد شد که در حال حاضر تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی جهت مددجویان فاقد مسکن شروع شده که  ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه واحدهای مسکونی طبق اصول نظام مهندسی و  نظارت فنی احداث می شود اظهار کرد: سال گذشته در بخش احداث ، تعمیر ، بازسازی ، بهسازی و مقاوم سازی ، هزینه ای بیش از یک میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال برای ۱۶۹خانوار مددجویان پرداخت شده است.

جاودان خاطر نشان کرد : محرومیت زدایی و کمک به  نیازمندان به ویژه در بخش احداث مسکن مددجویی ازجمله اولویت های کاری کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با همکاری برخی از نهادها و سازمان ها از جمله سپاه پاسداران با جدیت پیگیری می شود که امیدواریم با مشارکت خیران نیز بتوانیم مددجویان بیشتری را دارای مسکن مناسب نماییم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید