خبر فوری

جشنواره گل و گیاه آپارتمانی در آب منطقه ای استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، جشنواره گل و گیاه آپارتمانی با همکاری مؤسسه مردم نهاد یک زمین، یک خانه روز پنج شنبه 18 آذرماه سال جاری در محل مجتمع مسکونی گلستان شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از گیاهان کم آب بر، جهت حفظ فضای سبز در راستای حفاظت از محیط زیست بود که با آموزش هایی نظیر کاشت و نگهداری از گیاهان سبز، پرورش قارچ، باغ شیشه ای (تراریوم)، کاشت سبزیجات، مراقبت از کاکتوس و سایر آموزش ها همراه گردید و بعنوان اولین جشنواره گل و گیاه آپارتمانی با استقبال خوب همکاران و دیگر مردم خوب شهرستان بندرعباس برگزار گردید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید