160 معلم در هرمزگان آموزش های طرح تلفیقی -فراگیر را فراگرفتند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، ایرج بیت اللهی شنبه در مراسم آموزشی معلمان طرح تلفیقی و فراگیر در مدارس استان افزود: طرح تلفیقی -فراگیر یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است که برای دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری (دانش آموزان دیرآموز و یا با مشکلات شنوایی و بینایی ) انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از هفتم آذر ماه 95 به مدت یک ماه معلمان شهرستان ها و مناطق استان هرمزگان توسط نیروهای باتجربه و مدرسان اداره استثنایی آموزش های لازم را خواهند دید.
رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی هرمزگان نیز از برگزاری کلاس های آموزش تخصصی معلمان طرح تلفیقی-فراگیر شهرستان قشم و منطقه شهاب خبر داد و گفت: معلمان مجری طرح تلفیق-فراگیر 12 ساعت آموزش تخصصی می بینند و مشکلات رفتاری و آموزشی این دانش آموزان در دوره ابتدایی مورد بررسی قرار می گیرد.
حوریه حاجی زاده ضمن اینکه برای این دانش آموزان کلاس های جبرانی توسط رابطان استثنایی برگزار می گردد ، افزود:علاوه بر آموزش معلمان مجری طرح تلفیقی-فراگیر، برای اولیای دانش آموزان نیز نشست های تخصصی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این طرح که با حمایت جدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از مهرماه امسال در حال اجراست با رویکردی تحولگرا به مقوله آموزش دنبال می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید