خبر فوری

کشف بیش از 61 تن موادمخدر در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دادستانی کل کشور، سعید اسدی دادستان عمومی و انقلاب بندر عباس با اعلام کشف 61 تن انواع موادمخدر در نه ماهه امسال در سطح استان هرمزگان اظهار داشت: این میزان از کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از مجموع 61 تن مواد مخدر کشف شده بیش از 52 تن تریاک، بیش از هفت تن حشیش، بیش از یک تن هروئین و سایر انواع مواد مخدر بوده است.
اسدی تأکید کرد: استان هرمزگان در زمینه کشف انواع مواد مخدر در نه ماهه سال جاری که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده است،در فهرست سه استان نخست کشور قرار دارد.
دادستان عمومی و انقلاب بندر عباس گفت: در ارتباط با کشف این میزان از موادمخدر، از ابتدای امسال تا نیمه آذر ماه، پنج هزار و 762 نفر دستگیر شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید