تبلیغات اسلامی ترفندهای تبلیغی علیه اسلام را شناسایی و خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس با اعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل‌‎بیت(ع) را بر عهده دارد و در این راستا از اول انقلاب تاکنون خدمات بسیار ارزشمندی در کل جامعه و عرصه بین‌المللی عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری در صحنه‌های بین‌المللی از لحاظ فرهنگی دارد یادآور شد: امروز برنامه‌های گسترده فرهنگی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور اجرا می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان اعزام مبلغ به دورافتاده‌ترین نقاط کشور، برگزاری گفتمان‌های مختلف دینی، حمایت و ساماندهی تشکل‌های دینی و نظارت بر آنها، حمایت از اقشار تاثیرگذار فرهنگی و دینی، چاپ و تولید کتاب و نرم افزار، حضور قدرتمند در فضای مجازی، توسعه شبکه تبلیغی، حمایت و ساماندهی مؤسسات قرآنی مردمی، حمایت از کانون‌های فرهنگی و دینی از اهم وظایف این نهاد برشمرد.

انصاری‌راد همچنین گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در مناسبت‌های مذهبی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و دینی، همکاری با سایر دستگاه‌ها در گسترش فرهنگ دینی، پاسخ به شبهات، اعزام ائمه جماعات به مساجد و دستگاه‌ها، توزیع محصولات فرهنگی و دینی، تولید نشریات، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و ده‌ها برنامه دیگر از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح‌کرد: باید با تلاش‌های گسترده فرهنگی بتوانیم تغییرات اساسی در رفتار مردم به‌وجود آورده و فرهنگ غنی اسلامی را در جامعه بیش از پیش تثبیت ببخشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: امروز هجمه‌های زیادی از سوی رسانه امپراطوری غرب علیه کشورهای اسلامی و به خصوص نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد و دشمن درصدد از بین بردن ارزش‌های ناب اسلامی است.

انصاری‌راد در ادامه تحقیق و بررسی تاثیر سوء تهاجم دشمنان و شناسایی و تحلیل ترفندهای تبلیغی علیه اسلام، انجام مطالعات راهبردی در زمینه نیازهای اقشار مختلف جامعه، حمایت از اقشار تاثیرگذار از جمله دانشگاهیان، هنرمندان، نظارت بر نشر قرآن کریم را نیز از دیگر برنامه‌ها و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی اضافه‌کرد: مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر روش تبلیغی سنتی به سلاح روز نیز مجهز هستند و هنوز هم منبر جایگاه بسیار رفیعی در تبلیغ چهره به چهره و تبلیغ دین دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید