تحقیقاتی که در قفسه کتابخانه‌ها جای‌ گیرد، گرهی از مشکلات بازنخواهد کرد

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌جاسم جادری ضمن در جمع کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان و ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی این کانون، پژوهش را یکی از عوامل تأثیرگذار در فرآیندهای توسعه کشور دانست و گفت: تحول بنیادین کشورهای جهان اول نیز به دلیل اهمیت پایه‌ای تحقیق و پژوهش در این کشورها است.

استاندار هرمزگان افزود: تحقیقاتی که تنها در قفسه کتابخانه‌ها جای بگیرد گرهی از مشکلات بازنخواهد کرد و پژوهش‌ها باید قابلیت اجرایی شدن داشته باشند.

جادری تصریح کرد: توسعه استان هرمزگان به‌صورت دریا محور و با نگاه ویژه به صنایع دریایی تعریف‌شده که این موارد نیز باید در پژوهش‌های استانی موردتوجه باشد.

در ادامه ‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان اذعان کرد: فعالیت پژوهشی در کانون پرورش فکری یکی از 44 فعالیتی است که توسط مربیان کانون برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ناهید سلیمانی احمدی خاطرنشان کرد: مربیان با پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان بر اساس تجربیات و به‌وسیله کار عملی کار تحقیق و پژوهش را برای آن‌ها انجام می‌دهند.

همچنین طی این بازدید طاهره مسافری، کارشناس آموزش و پژوهش استان هرمزگان در خصوص چگونگی اقدام پژوهی در کانون توضیح داد  و چند نمونه‌ از فعالیت‌های  اقدام پژوهی اعضای کانون را ارائه کرد.


انتهاي پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید