خبر فوری

مهارتهای حرفه ای معلمان ابتدایی با رویکرد برنامه درس ملی تقویت می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت الهی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق اهداف برنامه درسی ملی و توسعه مستمر شایستگی های حرفه ای معلمان،اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان در هفته پژوهش به مدت دو روز برای معلمان متقاضی سراسر استان با هدف تقویت مهارتهای حرفه ای معلمان کارگاه های آموزشی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه علم و علم آموزی به عنوان عاملی موثر در دستیابی به مراتبی از حیات طیبه است، بیان داشت: معلمان در مقام هدایتگری باید در جهت تبدیل اهداف کلی به اهداف رفتاری قدم بردارند.

به گفته بیت اللهی:از آنجا که انسانها برای نیل به اهداف مشترک خویش، در جستجوی راه کارهای آموزشی و پرورشی اند،معلمان همواره باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به هفته پژوهش ، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از کارشناسان برجسته اداره تکنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی استان ، در هفته پژوهش  به مدت دو روز، صبح و عصر ،30 کارگاه آموزشی با عناوین تخصصی و عمومی برای کارکنان دوره ابتدایی برگزار شد.

این مقام مسئول همچنین گفت :در کارگاه های تخصصی و عمومی بیش از یکهزار و  300 مدیر،معاون و آموزگار دوره ابتدایی شرکت کردند.

وی اضافه کرد:اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان وظیفه خطیر آموزش و هدایت معلمان در فرآیند یاددهی-یادگیری را بر عهده دارد و بایستی توان فنی لازم را برای تجزیه و تحلیل عملکرد معلمان در دستور کار خود قرار دهد.

بیت الهی یادآور شد: خوشبختانه با برنامه ریزی مدون و اقدامات اجرایی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی شاهد رشد و پویایی این دوره خواهیم بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه  دست اندرکاران دوره ها گفت: استفاده از توان علمی و ظرفیت های درون سازمانی باعث توسعه توانایی و مهارت کافی برای رشد و بالندگی دانش آموزان می باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید