برخورد جدی با عاملان ورود غیرقانونی به مدرسه روستای کرگان/ متجاوزان به حریم مدرسه تحت تعقیب هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ دانش هاشمی پور با اشاره به ورود غیر قانونی، تخریب اموال و ضرب و شتم معلمان توسط عده ای معلوم الحال، افزود: بدون شک این اقدام بی پاسخ  نخواهد ماند و آموزش و پرورش از طریق مراجع قضایی تا شناسایی همه عوامل،  جزییات موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه که پس از برخورد نیروهای انتظامی با قاچاقچیان کالا انجام شد، برخی به گمان همدستی معلمان روستا با پلیس، وارد حریم  مدرسه شدند و اقدام به تخریب اموال آموزشگاه و ضرب و شتم معلمان کردند که  یکی از همکاران فرهنگی نیز در این ماجرا مصدوم شد.

به گفته وی، رییس آموزش و پرورش شهرستان میناب با اطلاع از موضوع، در کمترین زمان ممکن خود را به آموزشگاه یاد شده رساند و مراتب  با هماهنگی اداره کل ، از طریق دادگستری، فرمانداری شهرستان، استانداری ، اداره اطلاعات، فرماندهی انتظامی استان و شهرستان پیگیری و اقدامات لازم برای شناسایی و تعقیب متجاوزان انجام شد.

هاشمی پور خاطرنشان کرد: بدون شک این اقدام تا حصول نتیجه از طریق همه مجاری قانونی در سطح استان و کشور دنبال خواهد شد تا شاهد تکرار چنین اقداماتی که موجب خدشه دارشدن حریم مقدس مدرسه و تاثیر سوء آن بر دانش آموزان عزیز و فرهنگیان شریف است، نباشیم.

گفتنی است؛  بدنبال توقیف چند فروند لنج حامل کالای قاچاق  در روستای شهرکهنه کرگان شهرستان میناب از سوی نیروی انتظامی، برخی عوامل این باند به گمان همدستی معلمان در افشای موضوع، به مدرسه یورش بردند که با دستور و پیگیری قاطع دادستان شهرستان و حضور شایسته تقدیر یکی از قضات دادگستری در محل حادثه و همچنین تلاش جدی سربازان گمنام  امام زمان(عج)، پیگیری معتمدین روستا و در نهایت حضور نیروهای پلیس، متجاوزان از مدرسه متواری و اوضاع تحت کنترل قرارگرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید