خبر فوری

امام جمعه سیریک: توسعه صنعت، شهرستان سیریک را از بن‌بست خارج می‌کند

هرمزبان:امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به پیش رو داشتن سالروز صنعت و معدن گفت: توجه به صنعت و بازرگانی و گمرکات می‌تواند راه‌گشای توسعه سیریک و راهی برای برون رفت از بن بست این شهرستان باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام و المسلمین صفایی‌حائری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیریک اظهار داشت: لزوم شناسایی ظرفیت‌های صنعت و بازرگانی  و گمرکات و به دنبال آن جذب سرمایه‌گذاران در این صنایع می‌تواند توسعه شهرستان را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه سیریک افزود: در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران از گسترش و شیوع مواد مخدر در کشور می‌توان به عنوان یکی از توطئه‌های استکبار بر علیه ایران نام برد.

صفایی‌حائری با اشاره به ششم تیر سالروز سوء قصد به جان آیت‌الله خامنه‌ای گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،توطئه های استکبار بر علیه نظام اسلامی ایران و ملت ایران از سرگرفته شد که در سال 1360 به حد نهایی خود رسیده بود.

وی به فرا رسیدن هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش اشاره کرد و افزود: هر چند شهادت حق است و در باب شهادت خسارتی وجود ندارد اما از دست دادن این شهید بزرگوار و یارانش در آن زمان ضایعه‌ای بزرگ برای ایران بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغ و نصیحت برای مقابله با معضل اعتیاد اثر چندانی ندارد، تصریح کرد: اینکه هر کس به سهم و اندازه خود به‌دنبال پیشگیری از اعتیاد است خوب است، اما تاثیر چشم‌گیری نداشته زیرا از حد صحبت و نصیحت گذشته است.

وی ماه رمضان ماه مسابقه برای به خدا رسیدن دانستند و افزود: از راه‌های رسیدن به خدا ترک گناه و زشتی و لاغر کردن نفس است اما متاسفانه در این ماه به مسابقه پر خوری و چاق شدن نفس تبدیل شده است.

خطیب جمعه سیریک با تاکید بر اینکه همه باید نهایت استفاده معنوی را از این ماه ببریم، بیان کرد : ماه رمضان ماه تطهیر روح، نفس و حتی مال و اموال است.

وی درخواست منافقین برای همکاری با اعتلاف یمن را شرم‌آور خواند و افزود: با وجود اینکه منافقین هیچ جایی در جهان جای ندارند اما به دنبال اعلام همکاری و اعلام وجود هستند./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید