امام جمعه بندرعباس: امروز جامعه نیاز به وفاق و همدلی دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس با بیان اینکه بلند گوها و تریبون ها برای کشاندن جامعه به دعوا نیست؛ تصریح کرد: کشاندن دعواها به میان مردم موجب اضطراب جامعه می شود.
وی اظهارکرد: بیایید در هفته وحدت به خاطر پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) با تشکیل نشست های مختلف هرچه دارید با هم بگویید.
نعیم آبادی همچنین با اشاره به هفته پژوهش (22 تا 27 آذرماه)، گفت: استفاده از پژوهش و پایان نامه های دیگران با هدف کسب نمره و مدرک حرام و خیانت است.
وی ادامه داد: بعضی افراد با پرداخت مبلغی به یک محقق، پایان نامه خریداری می کنند.
وی افزود: برخی پژوهشگران با تلاش، پژوهش و مطالعه، مطلب جدید خلق می کنند و عده ای نیز با جمع آوری و استفاده از دسترنج دیگران تنها دنبال نمره و گرفتن مدرک هستند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: آنچه کشور را نجات می دهد تنها نمره نیست بلکه علم و مطلب جدید است که کارآیی داشته باشد.
امام جمعه بندرعباس همچنین از آمریکا به عنوان دشمن درجه اول جمهوری اسلامی ایران نام برد و با اشاره به سالگرد اعلام متجاوز بودن رژیم بعثی عراق در حمله به خاک ایران خطاب به آن عده ای که دلشان برای آمریکا می سوزد بیان داشت: آمریکا و دیگر کشورهای متحد او از روز اول می دانستند چه کسی متجاوز است اما با حمایت از صدام و طولانی شدن حمله، دو کشور را نابود کردند.
آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: شیفتگان غرب بهتر است آمریکا و همپیمانان او را بهتر بشناسند و بدانند که آنها استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.
6149/6048
خبرنگار : رضا گیلانی**انتشار دهنده: فرشته دریس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید