مسئولان باید به نسخه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز اعلامیه جهانی حقوق بشر، افزود: همین بس که امام راحل در این رابطه فرموده بودند ‘این حقوق بشری که آقایان تلاش می کنند خود پایمال کنند حق بشریت است’ و امروز مشاهده می کنیم همین ها 5 سال کشوری مانند سوریه را جولانگاه تروریست ها قرار داده اند.
وی ادامه داد: امروز که آنان عرصه را در این کشور به خود تنگ دیده اند بیانیه پشت بیانیه صادر می کنند و کشورهای طرفدار آنان نیز که تاکنون برای نجات مردم آن منطقه هیچ اقدامی به عمل نیاورده اند تلاش دارند برای حفظ تروریست ها در مقابل حمایت از رژیم صهیونیستی مساله را با گفت و گو حل و فصل کنند.
امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) به مسلمانان جهان، گفت: مساله ظهور منجی در آخرالزمان مخصوص شیعیان نیست بلکه همه افراد و ادیان جهان معتقدند که منجی عالم باید بیاید تا جهان پر از عدل و داد شود.
حجت الاسلام والمسلمین قابل اضافه کرد: البته برخی ادیان منجی عالم را براساس نظرات خود تفسیر می کنند اما در برخی دیگر از اسناد از جمله نوشته های زرتشی آمده که از نسل پیامبر گرامی اسلام فردی به عنوان منجی می آید که از بین عرب ها بوده و دارای سری بزرگ و ریشی پهن است و مردم را به دین جدش فرا می خواند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درگذشت محمدحسین خاکساران از شخصیت های فرهنگی و مبارز دوران انقلاب را به مردم استان قزوین تسلیت گفت.
8054/انتشار دهنده: رضا اسدی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید