خبر فوری

اگر علم نیز به زبان درآید می گوید مرگ بر آمریکا

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: غرب برای علم آبرویی نگذاشته است و اگر علم نیز به زبان درآید مرگ بر آمریکا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، آیت الله نعیم آبادی با اشاره به روز جهانی علم در خدمت سلح و توسعه افزود: امروز متأسفانه لبه تند و تیز علم متوجه ساخت خطرناک ترین سلاح ها برای جنگ افروزان جهان و در رأس آنها آمریکا شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: آمریکا جهان خوار و خواهان سلطه بر سایر کشورهاست.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به ظهور مکتب فمینیسم به معنای زن گرایی و زن محوری در غرب گفت: ما افتخار داریم که این گونه حرکتها مطلقا در جهان اسلام و به ویژه در ایران رخ نداده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: ماهیت حرکت فمینیست با شیطنت شیطان صفتان در جامعه امروزی تغییر کرد است.

وی با اشاره به تغییر ماهیت حرکت فمینیست در جامعه امروزی؛ کنار گذاشته شدن اصول اخلاقی و مذهبی، آزادی جنسی لجام گسیخته، خانواده ستیزی، سقط جنین، همجنس گرایی، و نفرت از جنس مذکر را از آثار تغییر ماهیت حرکت فمینیستی در جامعه برشمرد.

وی به لزوم بحث در زمینه  جایگاه زن در اسلام تاکید کرد و گفت: جامعه علمی و و اساتید دانشگاه، و معلمان باید پایه های فمینیست را مطرح کنند و نقدهای این حرکت را بشناسانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره برگزاری پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس از همه دست اندرکاران و مسئولان برگزاری این کنگره تقدیر و تشکر کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
(لینک)
کد خبر: 394929

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید