مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا، متن کامل حکم  فخرالدین دانش آشتیانی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند، جناب آقای مهندس مهدی نیکدل

با سلام

به استناد بند  2 ماده 13 اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان  و پیرو بند یک مصوبه  مورخ  17/9/1395 هیأت امناء و باتوجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جناب عالی،  به موجب این ابلاغ به  عنوان مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»

گفتنی است؛ مهدی نیکدل در سوابق اجرایی خود ؛ عضویت در هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پارس خودرو  ( همزمان با عضویت درهیئت مدیره و مدیرعامل سایر شرکت های خودروسازی وابسته ) ، عضویت در هیئت مدیره و قائم مقامی مشاور صنعتی ایران ( تکنولوگ سابق)، قائم مقامی موسسه برنامه ریزی در توسعه ( وابسته به سازمان برنامه ) ، عضویت در هیئت مدیره و مدیرعامل نیرو محرکه ( همزمان با مشاوره در ایران خودرو)، قائم مقامی گروه ایران خودرو و ریاست هیئت مدیره ساپکو ، نیرو محرکه ایران خودرو خراسان و… ، مشاور وزیر وقت پست ، تلگراف  و تلفن  ( وزارت فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات) در خصوصی سازی  و تشکیلات ،  فعالیت در شرکت های بخش خصوصی ( مشاور ساختمانی ، خودرویی و تجاری) و… را دارد.

بر  اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ پیش از این علیرضا ناصری،  عهده دار سمت مدیرعاملی صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید