گردهمایی 20 هزار نفری هرمزگانیها در رزمایش شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، رزمایش گردان‌های الی بین المقدس هرمزگان بانام شهدای مدافع حرم استان در منطقه قلعه قاضی و در زمینی به وسعت 15 هکتار و در سه محور شهید عبدالحمید سالاری، شهید قلی پور و شهید ستار محمودی در حال اجرا است.

این رزمایش به مدت دو روز در روزهای 18 و 19 آذرماه با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس نواحی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان برگزار می‌شود اما  نواحی کیش، بوموسی و بشاگرد به‌طور مستقل برنامه رزمایش را در شهرستان خودشان برگزار می‌کنند.

 برنامه‌های اجراشده در روز اول این رزمایش شامل تمرینات ضد اغتشاش، تصرف نیروی دشمن فرضی و رزم شب بود و  برنامه روز دوم که با حضور مسئولین استانی و کشوری و گروه‌های شرکت‌کننده در این رزمایش است، با نمایش اقتدار در صبحگاه مشترک آغاز شد و انفجار، امداد و نجات در شهرک‌های فرضی از سایر برنامه‌های روز دوم این رزمایش هستند.

بسیجیان کل استان هرمزگان در روز دوم رزمایش در قالب گروه‌های مختلف و مردمی و با حضور شیعیان و اهل تسنن بسیجی در مقابل سران نظامی کشور صبحگاه مشترک را اجرا کردند.

 بالا بردن توانایی جسمی و تقویت روحیه دینی در بین نیروها، ایجاد آمادگی لازم در بین نیروها و آموزش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های در مقابل تهدیدات دشمن از اهداف برگزاری این رزمایش است.

از مهم‌ترین پیام‌های این رزمایش این است که همه مردم استان هرمزگان و کشور ایران بسیج هستند و این تعداد گردان به نمایندگی از تمام مردم شریف استان هرمزگان در این رزمایش حضور دارند و همچنین نمایش قدرتی است در مقابل با استکبار جهانی تا کسی جرئت حمله به این کشور را نداشته باشد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید