خبر فوری

امام جمعه بندرلنگه: آمریکا بخشی از مشکل منطقه است / شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد

هرمزبان: امام جمعه بندرلنگه آمریکا را بخشی از مشکل منطقه دانست و گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی‌ که سیاست‌های ظالمانه آمریکا وجود داشته باشد، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، امام جمعه بندرلنگه آمریکا را بخشی از مشکل منطقه دانست و گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی‌ که سیاست‌های ظالمانه آمریکا وجود داشته باشد، ادامه دارد. آیت الله سیدمحمد جواد رکنی امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آنچه که می‌تواند مردم را به خود جذب کند، اخلاق و برخورد خوب و شایسته است، لذا اخلاق متولیان و مسئولان باعث افزایش جذب و رونق فعالیت‌ها می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند به کسانی که انفاق می‌کنند، با دیگران گشاده رو هستند و در برخورد با مردم انصاف را رعایت می‌کنند، وعده بهشت داده است.

امام جمعه بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه منا گفت: چهل روز از فاجعه منا گذشته، ولی هنوز تعدادی از حجاج این فاجعه مفقود هستند و اثری از آنها به دست نیامده و این در حالی است که مجامع بین‌المللی و آل‌سعود سکوت اختیار کرده‌اند لذا عمدی بودن این واقعه بیشتر به ذهن می‌آید.

رکنی همچنین ضمن اشاره به دیدارها و سخنان اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی با رفتار و تغییر دولت‌ها تغییر نمی‌کند و در چارچوب قانون اساسی حرکت نظام ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بسیار سطحی‌نگری است کسانی که فکر می‌کنند با رفت و آمد دولت‌ها سیاست نظام تغییر می‌کند و تاریخ انقلاب و جمهوری اسلامی تاکنون نیز این موضوع را به اثبات رسانده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در ادامه اظهار کرد: آمریکا خود بخشی از مشکل منطقه است، لذا اگر آمریکا از ظالمان حمایت نکند منطقه آرام می‌شود و نیازی به این همه لشکرکشی‌ها و صرف هزینه‌های گزاف نیست.

رکنی خاطرنشان کرد: تنها راه حل سوریه بعد از شکست تروریست‌ها در این کشور انتخابات آزادانه است تا مردم سرنوشت خود را انتخاب و برای آینده تصمیم بگیرند.

امام جمعه بندرلنگه همچنین یادآور شد: در صورتیکه مذاکرات به قول خودشان نتیجه داده، اما شاهد هستیم سیاست‌های آمریکا هیچ تغییری نکرده و باز هم ایران را تهدید می‌کنند و گزینه‌های خود را روی میز باقی گذاشته‌اند و دم از بازگشت تحریم می‌زنند.

امام جمعه بندرلنگه در پایان گفت: سیاست آمریکا در قبال ایران تغییر نکرده، لذا نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد و تا زمانیکه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران و کشورهای آزاده ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه دارد.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394928

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید