نماز طلب باران در شهر رویدر اقامه شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رویدر، مردم شهر رویدر که از روز سه‌شنبه تا امروز خود را مهیای برگزاری نماز طلب باران کرده بودند، صبح امروز در ورزشگاه این شهر گردهم آمده و نماز طلب باران اقامه کردند.

مردم روزه‌دار شهر رویدر نماز طلب باران را در شرایطی اقامه کردند که مسیر دو کیلومتری حدفاصل شهر تا ورزشگاه (محل اقامه نماز باران) را نیز با پای پیاده طی کرده و در اجتماع وسیعی صفوف نماز را تشکیل دادند.

شیخ محمد علی امینی از روحانیون برجسته اهل‌سنت غرب هرمزگان در خطبه‌های نماز طلب باران در شهر رویدر اظهار کرد: طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال و ناامید نشدن از لطف و رحمت خدا یکی از راه‌های طلب روزی و برکت از سوی خداوند است و انسان هرگز نباید در این دنیا در هیچ حالت و گرفتاری، از لطف خدا ناامید شود.

وی با بیان این که دعا و خشوع در برابر ذات اقدس الهی یکی از نشانه‌های مؤمن است، افزود: باید با استغفار، گناهان را از خودمان دور کنیم تا رضایت پروردگار نصیب‌مان شود.

مدیر مدرسه دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه تأکید کرد: با استغفار از گناهان و با دعا به درگاه خداوند از حضرت حق می‌خواهیم که باران رحمتش را بر ما ببارد تا روزی و برکت در این روزهای سخت نصیب جامعه شود.

شیخ امینی با اشاره به این که دعا و استغفار فرمان خدا به بندگان خویش در زمین است، گفت: انسان باید هر آنچه که نیاز دارد از خداوند بخواهد تا درهای برکت و روزی به سوی او گشوده شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، بروز خشکسالی‌های 18 ساله در استان هرمزگان موجب آسیب‌های وسیعی به سفره‌های آب زیرزمینی شده و بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان از جمله شهر رویدر با مشکل کم‌آبی و بی‌آبی مواجه هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید