خبر فوری

هنرمندان تئاتر هرمزگان در اصفهان درخشیدند

حسین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: نمایش «غروب ابدی» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی رضا آزاد دریایی از هرمزگان در بخش بین‌الملل جشنواره حاضر شده بود که با حضور گروه‌هایی از هفت کشور ایران، آلمان، ایتالیا، بلژیک، اوگاندا، ارمنستان و هلند در اصفهان برگزار شد.

رئیس انجمن نمایش استان هرمزگان گفت: در چهارمین جشنواره تئاتر معلولین امیدآفرین که با حضور 34 گروه از استان‌های مختلف کشور برگزار شد، مهدی کناری‌زاده در بخش بازیگری مرد(جسمی حرکتی) موفق به کسب رتبه دوم و طبیه زندش موفق به کسب رتبه سوم در بخش گریم این رویداد بین‌المللی شد. 

کریمی اضافه کرد: داوری بخش صحنه‌ای چهارمین جشنواره تئاتر معلولین را قطب‌الدین صادقی، افسانه بایگان، لوکاس هندریک دبیک و پروفسور کمار بر عهده داشتند.

وی عنوان کرد: مهدی کناری‌زاده، محمد حمزوی، سمیره دیناری، امید رفه، ساره سالاری و علی مرادجعفر به‌عنوان بازیگر و عاطفه مسجدی به‌عنوان دستیار کارگردان، طیبه زندش گریمور، مجید جمشیدی عکاس، طراحی نور هادی علیشاپور، یونس دهقانی طراح پوستر، صدیقه راور منشی صحنه و سمیه دیناری و فرشته دیناری به‌عنوان مدیران صحنه، گروه را همراهی می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید