خبر فوری

رزمایش شهدای مدافع حرم در منطقه عمومی قلعه قاضی بندرعباس آغازشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا سرهنگ علی علی نژاد به هنگام آغاز رزمایش گفت: دراین رزمایش 20هزارنفر از بسیجیان استان هرمزگان شرکت دارند و به مدت دو روز ادامه دارد.
وی هدف از برگزاری این رزمایش افزایش توان نیروهای بسیجی ، افزایش سطح معنویت نیروها ، آموزش روش های روز نبرد و مقابله با آن ها ، مقابله با هر نوع تهدید ، حفظ آمادگی نیروها و حفظ نیروها دانست.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) یادآور شد: سه شهرستان بوموسی با 2 هزار نفر ، کیش با 2 هزار نفر و بشاگرد با 5 هزار نفر به صورت مستقل این رزمایش را برگزار می کنند ، روز اول این رزمایش 11 هزار و 500 نفر و در روز دوم 20 هزار نفر در رزمایش شرکت می کنند.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید