خبر فوری

دشمن جنگ احزاب در کشور به راه انداخته است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، محسن رضایی شب گذشته در همایش بسیجیان شهرستان بیرجند با بیان اینکه زمانی حضور در خط مقدم وظیفه بود، افزود: امروز در عرصه اقتصاد و سازندگی کشور باید حضوری فعال پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن جنگ سخت نیست بلکه در عرصه جنگ نرم در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده است، ادامه داد: باید به دشمنان و در رأس آن آمریکا نشان دهیم تحریم‌ها بر ملت ایران تاثیرگذار نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: نباید در برابر حربه‌های دشمن بی تفاوت باشیم.

رضایی با بیان اینکه امروز دشمن در کشور جنگ احزاب را به راه انداخته است، عنوان کرد: در این جنگ همه وظیفه و تکلیف داریم تا در کنار مقام معظم رهبری و پشت سر ایشان در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشیم.

دشمن نمی خواهد ایران به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود

 وی با تاکید برا اینکه باید اقتدار پاسداران را به رخ دشمنان نظام کشاند، افزود: دشمن امروز درصدد است تا نگذارد ایران به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمن یک روز حرف از مذاکره می زند و روزی دیگر آن را نقض می‌کند و به تعهداتشان عمل نمی‌کنند، ادامه داد: امروز در جبهه دشمن به دلیل مقاومت ایران و سیمای قدرتمندانه مقام معظم رهبری اختلاف افتاده است.

 وی با بیان اینکه عقب نشینی ملت ایران موجب وحدت دشمنان می‌شود، گفت:نباید بگذاریم خاکریز دشمن بزرگ شود.

وی تصریح کرد: باید اقتصاد مقاومتی تبدیل به انقلاب و جهادی بزرگ شود و همه آحاد ملت در این جهاد شرکت کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: مشارکت خانواده‌ها در اقتصاد مقاومتی عاملی برای شکست آمریکا و حل شدن مشکل معیشت مردم است.

وی با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران بیان داشت: اقتصاد مقاومتی شکست دادن آمریکا است و باید بگوییم آمریکا هیچ غلطی در عرصه اقتصاد ایران نمی تواند بکند.

رضایی با بیان اینکه انجام مذاکرات برا دفع شر بود، بیان داشت: جای سؤال است که چرا مسئولان ما سه سال وقت مردم را گرفتند؟ و به جوانان ایران اعتماد نکردند؟

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی هنوز مردم بسیج نشده‌اند، گفت: بیکاری امروز در کشور به دلیل این است که نتوانسته‌ایم مردم را پای کار اقتصاد بیاوریم چراکه اگر مردم حضور می‌داشتند امروز نباید حتی یک نفر بیکار در کشور می‌بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دولت و مجلس مردم را به صحنه بیاورند و این حضور و مشارکت را مدیریت و فرماندهی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی نباید تنها سخنرانی کرد بلکه باید به وظایفی که داریم عمل کنیم، ادامه داد: باید آمریکا را از فروپاشی اقتصاد ایران مأیوس کنیم و این مهم با بسیج شدن محقق می‌شود.

رضایی تصریح کرد: پیشکسوتان جامعه عمارگونه در صحنه حضور یابند تا جوانان از آن‌ها الگو گرفته و در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گر منطقه وهابیت است، گفت: دشمنان از عربستان استفاده می‌کنند تا رژیم صهیونیستی را جلو ببرند اما بدانند ما در مقابل این‌ها ایستاده‌ایم و این اجازه را نخواهیم داد.

 وی نیروی انسانی را بالاترین سرمایه خراسان جنوبی دانست و گفت: اگر چه این استان با ۱۸ سال خشکسالی دست و پنجه نرم کرده است اما دانشجویان و نیروهایی دارد که سرمایه استان و کشور هستند و می‌توانند در جهت پیشرفت و توسعه برنامه داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسعه صادرات با توجه به مرزی بودن این استان را از دیگر قابلیت‌های این استان دانست و گفت: این استان می‌تواند صادرات خود را در سال به ۶ میلیارد دلار افزایش دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید