خبر فوری

تولید هدفمند محصولات کشاورزی بازدهی اقتصادی خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مهندسین کشاورزی در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: چند سال متوالی است که مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و شعار های سال را با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق این امر مهم باید همه بسیج شوند و بر تحقق این امر مهم مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همه می توانند برای سرنوشت کشور خود نقش مهمی را ایفا کنند و  امکانات و نیروهای انسانی زیای در کشور در بخشهای مختلف وجود دارد که باید روی پای خود بایستیم و در همه حوزه ها برنامه ریزی کنیم. 

کرمی تاکید کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی این امر را می طلبد مردم هم پای کار باشند و از تولیدات داخلی استفاده کنند. 

وی افزود:  در این برهه زمانی تولید هدفمند و مدیریت شده انواع محصولات در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است چرا که تولید هدفمند و برنامه ریزی شده بازدهی اقتصادی خوبی را به همراه دارد. 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: به منظور اقتصادی کردن تولیدات کشاورزی بایستی نسبت به بازاریابی قبل از کشت اقدام کرد. 

کرمی تصریح کرد: تدوین برنامه درست برای بخش کشاورزی در حوزه الگوی کشت ،پرورش نژاد گوسفند افشاری و تولید محصولات کشاورزی با بهره وری بالا به عنوان یکی از طرح های مهم در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان مورد توجه باشد. 

وی افزود: باید هدفگذاری در بحث اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه باشد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید