خبر فوری

پنج هکتار از اراضی دولتی در رفسنجان تعیین تکلیف می شود

علی عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال های 90 و 91 توسط شرکت رودان زمین با سهامداری مجتمع مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان، قطعه زمینی با پلاک 2094 و به مساحت پنج هکتار در نزدیکی خیابان ارسلان رفسنجان به تعدادی متقاضی فروخته شده است.
وی ادامه داد: از آنجایی که این اراضی دولتی به ثبت رسیده لذا این پرونده به محاکم قضایی ارجاع و در نهایت رأی علیه شرکت خصوصی رودان زمین صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه این واگذاری غیرقانونی است بیان کرد: طی چندین جلسه با استاندار کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی این موضوع مطرح و برای آن برنامه ریزی شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: قرار شد مجوز و یا بخشنامه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شود تا این زمین ها با شرایطی به معترضان و خریداران واگذار شود ضمن اینکه نه حقوق دولت تضییع شود، نه شرکت رودان زمین و نه مردمی که این اراضی را خریداری کرده اند متضرر نشوند.
وی گفت: این اراضی دولتی برای احداث مسکن تفکیک شده است.
تعدادی از افرادی که اراضی پلاک 2094 رفسنجان را خریداری کرده اند روز گذشته (چهارشنبه) به شهرداری رفسنجان مراجعه کردند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید